Foto bij Luna Liv Thomson ~ 001

Haaii guys :)

'Oké allerlaatste foto Luna! Een beetje naar links!'
Ik draai mijn hoofd een beetje opzij.
'Super Luun! We hebben mooie foto's gemaakt!'
'Nou dat is mooi!' zeg ik blij, ik word er altijd blij van als een fotoshoot goed is verlopen. Het geeft me een blij gevoel.
'Luna! Hierzo, ik zal je make-up er even afhalen.'
Ik ga voorzichtig in de peperdure paarse stoel zitten, ik durf echt niet aan dure dingen te zitten, ik ben namelijk nogal onhandig. De stoel is gladder dan ik had verwacht, en ik val er bijna vanaf. Ik zei toch dat ik onhandig was?
'Hoe ging de shoot?'
'Het ging supergoed!' Ik kan echt goed met Dave samenwerken, Dave is mijn fotograaf.

Timejump 1 uur

'Haai Ash! Ik ben er weer!'
'Kijk!!!' Ashley, mijn beste vriendin waarmee ik samenwoonde, kwam met een raar soort huppeltje aanrennen. Ik kon mijn lacht niet onderdrukken.
'Kijk nou!!!!! Een foto van jou in de Vogue! Echt een superfoto!'
Ash kon zo leuk en panisch doen, en weer kon ik mijn lach niet inhouden.
'Wat?'
'Je bent gek!'
'Nee echt? Dude dat wist je echt al lang ofzo? Ik heb pizza kom je mee?'
Pizza, ik hield van pizza, echt zo lekker!

I wanna stay up all night until we see the sun. klonk er vanuit mijn broekzak. Ik pak mijn iPhone en zie dat het Ruth is, mijn manager. Snel neem ik op.
'Hoi Ruth met mij'
'Hallo meisje, hoe gaat het?'
Ruth was altijd zo lief en zorgzaam, echt zo'n typische tweede moeder.
'Ja met mij gaat het goed met u?'
'Met mij gaat het geweldig, die jongens waar je zo fan van bent, hoe heten ze ookalweer?'
'One direction, hoezo?'
'Nou, ik heb dus een fotoshoot met ze geregeld.'
'Wow, mag ik alstublieft komen?' En ik zet een pruillipje op, ookal weet ik dat ze het niet kan zien.
'Popje, jij mag model staan bij de shoot!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen