Foto bij 014.

Harry, Liam en Zayn waren bij ons komen zitten en Harry meldde dat hij de film Rapunzel wel even zou halen.
Ik trok een verbaasd gezicht en Zayn grinnikte.
‘Niall heeft meerdere Disneyfilms. We kijken ze af en toe.’
Ik schudde lachend mijn hoofd en streek een van Sarah’s lokken naar achteren.
‘Heeft Sarah toch even geluk dat Niall van Disney houdt, niet waar?’ Ik hopte mijn benen even omhoog en ze grinnikte zachtjes.
Harry kwam enkele minuten terug en hij stopte de DVD in de speler.
Ik zuchtte diep toen de bekende beelden begonnen, Sarah was dol op deze film en ik had hem dan ook al meerdere malen gezien.
Louis kwam de keuken uitlopen en glimlachte me warm toe.
‘Wil je nog wat te drinken, Kristen?’ Ik schudde mijn hoofd en keek even naar Sarah.
‘Wil jij nog iets drinken?’
Ze schudde hevig haar hoofd en bleef geconcentreerd naar de TV kijken.
Ik grinnikte en haalde mijn schouders op naar Louis. Hij glimlachte en ging naast Harry zitten.
Niall kwam enkele minuten later aanlopen en zijn blik gleed even naar mij.
Hij glimlachte waterig en ging zwijgend naast me zitten.
Ik fronste even terwijl ik naar Sarah’s blonde krullen onderin haar haren keek, en zag uit mijn ooghoek hoe Louis met een bezorgde uitdrukking naar zijn vriend kijken.
Ik geeuwde gesmoord en rilde even.
‘Heb je het koud?’ Vroeg Niall zacht.
Ik haalde mijn schouders op en voelde al enkele tellen later een warme deken mijn huid bedekken.
Sarah’s hoofdje kwam er net boven uit en ze piepte opgewonden toen Rapunzel in beeld kwam en met de kameleon Pascal verstoppertje speelde.
Ik gaf eerlijk toe, Pascal was een leuk diertje. Ook Maximus het paard was een leuk karakter, maar verder vond ik de film niet meer zo leuk.
Ik wierp een blik op de klok en zag dat het al kwart over zeven was. Normaal gesproken ging Sarah om half acht naar bed, maar de film was nog niet op de helft en ik wilde de avond niet voor haar verpesten.
Toch begon haar hoofdje langzaam te knikkebollen, en haar ogen gingen steeds minder vaak open.
Ik draaide haar voorzichtig om in mijn armen en legde haar tegen mijn borst aan.
Ze murmelde iets onverstaanbaars en zuchtte toen diep.
De jongens keken vertederd naar haar en ik glimlachte even terwijl ik de deken wat dichter om haar heen legde.
Ik ondersteunde Sarah met één arm en liet de andere even naast mijn been rusten.
‘Als je naar huis wilt kun je het zeggen.’ Mompelde Niall zacht naast me terwijl hij de deken voor een deel over zich heen trok.
‘Ik ben hier nu toch al de hele avond, dan kijk ik die film ook af.’ Lachte ik.
Niall keek me even met een lichte frons aan, beet even op zijn lip en toen verzachtte zijn blik.
Zijn zachte vingers omsloten zich uit het niets om die van mij, gehuld onder de deken, en hij keek me met een verlegen glimlachje aan.


78 abo's! Wauuuww!(: Heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal!
Ik ben ondertussen bezig met een 'algemeen' One Direction story, maar die wordt pas geactiveerd als dit verhaal is afgelopen (dat duurt nog wel eventjes)
Leave a message and make me happy(: X

Reageer (14)

  • Aurea

    Haha, als deze story niet al was afgelopen, had ik zeker een abo genomen!

    9 jaar geleden
  • RandomnessXx

    Rapunzel!! Trolololol ik hou van die film (:

    1 decennium geleden
  • xonething

    Ik zou nu eigenlijk hw moeten maken...
    Maar deze story is awesome :)
    Xoxo

    1 decennium geleden
  • PlanetJepic

    Lief!! Ik neem een abo:) & ik ga lekker snel verder lezen:)
    <3

    1 decennium geleden
  • Derks

    dit is echt zo goed! Ik heb niks met one direction, maar jij weet ze zo goed in het verhaal te passen dat het ondenkbaar is als ze hier niet in zouden voorkomen.

    Jij moet echt schrijfster worden, dan ga ik al je boeken kopen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen