Foto bij Breath - Part 7

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ChetUbetcha

    hahaah dat laatste stukje vond ik zooo grappig, ik bedoel vlak voordat ze zoenen, die discussie xD

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Whaha, dit is zo ontzettend geniaal xD

    1 decennium geleden
  • EsKaLiDiNg

    Kijk dat bedoelde ik nou xD
    ik ben trots op jou en je hoofdpersoon...
    wist trouwens niet dat niet je best doen juist wel werkt xD
    en toen ging je weer verder omdat ik mezelf heel zielig voel.
    ik ben kei kapot, heb de hele dag met verschillende klasgenoten door de efteling gerend...


    sorry moest het even stelen en plaatsen xD:
    Zonder op of om te kijken begin ik die stomme regeltjes over te schrijven, en als Professor Snape's blik me begint te irriteren kijk ik uitdagend naar hem op.
    'Bevalt het u niet, Professor?' sneer ik. Ik zie zijn wenkbrauwen omhoog schieten en ik glimlach liefjes. Hij staat op en legt dezelfde weg af naar mijn tafel.
    'Die toon van u staat me inderdaad niet zo aan, moet ik eerlijk toegeven,' zegt hij. 'Maar de rest is wel... oké.'
    Wel oké? Serieus, zei hij dat nou echt? Ik begin te lachen en hij leunt weer voorover op mijn tafel. Ik sta op en kijk hem aan.
    'Professor, ik vind het zeer onacceptabel dat u zo dicht in de buurt van een leerling komt, of ze nou mooie borsten heeft of niet,' zeg ik. Op de een of andere onverklaarbare wijze kan ik mijn gezicht in de plooi houden, maar hijzelf is daar ook aardig goed in.
    Hij leunt weer terug zodat zijn gezicht op gelijke hoogte is met het mijne en kijkt me recht in mijn ogen.
    'Zegt de dame die haar borsten bijna eruit heeft hangen.' Mijn mond valt open maar ik herstel me snel weer.
    'Niet dat het u irriteert, heeft u ook wat te kijken.'
    'Kan ik er iets aan doen dat u zo vreselijk aantrekkelijk bent?'
    'Nee, maar ikzelf ook niet.'
    Het blijft even stil terwijl we elkaar aanstaren en dan, op precies hetzelfde moment, leunen we over de tafel heen tot onze lippen elkaar raken.

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Ohgassie!

    1 decennium geleden
  • Catmint

    WHOOOP!!!!!!
    Nice stukki!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen