Sorry voor het lange wachten... maar er is weer een deeltje en er komen vast snel weer! Want ik heb volgende week pw'week en dan bijna vakantie! Mensen die al bijn a vakantie hebben: 'Fijne vakantie!'

x http://www.quizlet.nl/users/1PinkiePie0/

Sophie’ s p.o.v.

Alynne wenkte dat ik naar haar moest komen en ik liep naar haar toe. Ik was wel benieuwd wat ze met te zeggen had. ‘Wat vind je van lou?’ vroeg ze me. ‘Nou… eh… hij is… hij is eigenlijk super leuk!’ zei ik wat klunzig. Ik had eigenlijk nog niet over deze vraag nagedacht hij was leuk, dat zeker, maar of ik verliefd was? ‘Dus je ziet hem wel zitten?’ vroeg ze me. Voor ik kon antwoorden werd ik door Louis opgehaald om te gaan dansen op het rustige nummer wat er was opgesprongen. Hij legde zijn handen op mijn heupen en kuste me. De vlinders vlogen door mijn buik heen, ik was dus wél op hem verliefd. Ik legde mijn handen in zijn nek en zoende hem vol overgave terug. Ik genoot van dit moment, je wist maar nooit of hij het meende. Toch hoopte ik ergens dat hij stapel op mij was, niet dat ik die kans groot schatte ofzo… maar je kon altijd hopen, toch? Hij kon veel beter krijgen… Ik was ook blij voor Alynne die waarschijnlijk nu met Harry aan het zoenen was. Ze was al heel lang op hem en praatte altijd over hem, en eindelijk had ze geluk, haar beste vriend viel ook op haar. En dan hadden we Kawita nog die nu ergens met Zayn stond. Ik heb werkelijk geen flauwidee wat ze deden… Louis beëindigde de kus en keek me diep in mijn ogen aan. Ik keek terug. ‘Je bent mooi.’ Fluisterde hij in mijn oor. Ik bloosde en keek snel naar de grond. Hij duwde mijn hoofd weer omhoog doormiddel van zijn vingers onder mijn kin te doen. ‘En je bent schattig als je bloost.’ Dit deed me weer blozen en ik wou weer naar de grond kijken maar hij hield me tegen. ‘I love you Sophie.’ Zei hij voor hij weer zijn lippen op de mijne duwde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen