*** Jack's pov ***

"Lily? Waarom huil je?" vraag ik verbaasd als ik haar huilend naar buiten zie kijken. "Jack.. Ik moet je iets vertellen..." begint ze. Bemoedigend neem ik haar hand in het mijne en knijp er eens zachtjes in. "De avond van het ongeval had ik ruzie met Jade." Jade is haar beste vriendin sinds jaren. "Ze was boos op mij... We waren aan het bellen terwijl ik op weg was naar jullie concert. Ik wou je verrassen." vertelt ze. "Waar ging de ruzie over? Het moet wel iets serieus zijn, jullie maken nooit ruzie." redeneer ik en wrijf zachtjes met mijn duim over haar hand. "Jack, je moet weten dat ik je echt heel graag zie. Als ik kon, dan zouiel de klok terugdraaien en het ongedaan maken. Echt waar..." Na die woorden zie ik stilaan mijn wereld instorten. "Wat is er dan, Lils?" probeer ik haar toch wat aan te moedigen om het te vertellen, ookal zegt er me iets dat ik het niet wil weten.
"Jack, weet dat ik van jou houdt, en van jou alleen." gaat ze verder. "Herinner je nog Dylan?"Ik knik eens kort. "Natuurljk, je ex-vriend." Zachtjes knikt ze. "Een paar weken geleden kwam ik hem tegen... we zijn toen iets gaan drinken... het was best gezellig... We hebben nadien nog een paar keer afgesproken..." snikt ze. "laat de rest maar, ik kan zelf de rest wel bedenken." Meteen laat ik haar hand los en spring van de stoel. "Jack, wat ga je doen?" Spottend lach ik eens. "Je koffers klaarmaken. Als je uit het ziekenhuis komt kan je meteen ergens anders naartoe. We are done." snauw ik. "Nee, Jack, alsjeblieft, vergeef het me?" snikt ze. "Denk je nu werkelijk dat ik je vergeef als jij me met je ex-vriend bedriegt!? Je liet hem gaan voor mi! We gingen trouwen, Lily! Jij laat een relatie van vijf jaar gaan voor een jeugdliefde! Jij bent degene die alles op het spel zette! Je had een mooie toekomst, maar neen, je laat alles vallen voor iemand waar je toen niet eens gelukkig mee was!" roep ik kwaad en zonder haar nog een blik te gunnen verlaat ik de kamer. Mijn eerste gedachte? Nood aan babbel... Een professionele babbel.

Reageer (2)

  • VampireMouse

    Oewwww!! Ik ben een druk mens maar zelfs nu even tussen de tijd doorff lezen
    Love it! ;)
    Enuh! Weet je al iets ;)??
    Xxxx

    1 decennium geleden
  • KatRaven

    wwwwwwwwwoooooooooooooooooouuuuuu
    snel verder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen