Foto bij 025

lange tijd geleden dat ik op Quizlet zat, i'm sorry!
Ik wil het verhaal wel proberen af te maken if you like?

"Dus, ik heb me bedacht, dat we misschien samen iets konden gaan eten?" vraagt Taylor. Ik knik "Graag! Lijkt me leuk!" Taylor bloost een beetje, how cute! "Hier ergens is een leuk strandtentje, misschien daarnaar toe?" "Is goed!" Samen lopen we naar het strandtentje toe, eten met Taylor, hoe gaaf is dat! Verschrikt kijk ik op uit mijn dagdroom. Ik voel hoe Taylor mijn hand vast heeft gepakt en kijk er twijfelend naar, zodra hij dat ziet, laat hij hem los. Mezelf goede moed insprekend ga ik ervoor. Ik pak zijn hand vast. Taylor glimlacht breedt, hij heeft zo'n mooie glimlach! Inmiddels zijn we aangekomen bij het strandtentje en gaan we aan een tafeltje zitten. Taylor pakt de menukaart erbij en we bespreken wat we gaan bestellen. Uiteindelijk kiezen we voor spaghetti. "Ik ga even naar de wc" meldt ik Taylor. Hij kijkt op en glimlacht, ik smelt weg!

Zodra ik terug kom zie ik dat er een groot bord spaghetti staat. Ik schuif aan tafel. "Eet smakelijk" zegt Taylor. "Jij ook!" ik pak een vork, en zo doet Taylor ook. We beginnen te eten, maar door het geslurp van de spaghetti eindigt het in een lachbui. Ik pak weer een sliertje en Taylor ook. Zachtjes begin ik eraan te zuigen en geniet van mijn eten. Totdat...

Reageer (2)

  • jolientje432

    Wat jammer dat je gestopt bent ik heb net heel het verhaal gelezen is echt een geweldig verhaal! Hoop dat je nog verder gaat schrijven xx Jolien

    8 jaar geleden
  • MERTENS14

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen