Foto bij I don't remember a thing you say

hallo lezertjes,

New day new part! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Quies

    En wendingen in je verhaal brengen is ook een van je specialiteiten! Goed stukje!

    1 decennium geleden
  • Someday

    OH MY EFFIN GOD! WHAT THE HELL JUST HAPPEND?! Ze mag en kan Peter NIET vergeten zijn, dat is gewoon niet mogelijk. Gelukkig voelt ze aan dat Dominic niet helemaal goed voor haar is.. Oh dit is echt niet goed.. Peter moet er snel achter komen dat ze terug is, en misschien herkend ze hem dan wel? En dan BOEM, flitsen opeens alle herinneringen door haar hoofd heen en weet ze alles weer en dan vermoord ze Dominic. Als dat kan dan.. Hij leeft nou al zolang.. Hmmm wat een dilemma dit. HIJ MOET HAAR REDDEN. Schrijf alsjeblieft snel weer, we moeten weten hoe het afloopt! Dit kan je ons niet aandoen, dat is gewoon niet lief. Ik wil het zo graag weten..

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Noo ;o
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    what the hell!!
    waar is peter:'(

    1 decennium geleden
  • Slughorn

    Oke.. Ze is dus haar geheugen verloren en daar maakt Dominic misbruik van.. Vieze kerel!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen