Foto bij We're building it up.

Part 21

||Jack POV||

Geweldig ik had thuis flinke ruzie met Matt zijn ouders en ze willen me voorlopig niet meer zien. Ik was zowiezo al niet de liefste thuis, ik heb drugsproblemen gehad en ben al een keer achter de tralies beland omdat ik wat hen gestolen. Daar stond ik dan, op de stoep voor m'n huis, geen plek om naar toe te gaan. Ik was aan het bedenken waar ik heen zou kunnen gaan tot dat ik iemand hoorde roepen naar me.

Jared: Jack.

Ik draaide me hoofd naar rechts en zag Jared.

Jared: Wat ga je doen?
Jack: uhh niks.
Jared: Waarom sta je dan met een tas buiten?

Ik keek Jared aan, wat moet ik zeggen?

Jack: Gewoon.
Jared: Gewoon? Je staat op straat met een tas omdat je het leuk vind.
Jack: Nee eigenlijk niet.

Jared keek me raar aan. Zal ik het hem dan maar gewoon vertellen, hij was de enigste hier waar ik kon blijven. Als hij me tenminste in zijn huis wil hebben, want Kacey is bij haar vader thuis.

Jack: Ik uhm, ik ben uit huis gezet.
Jared: Door de kinderbescherming?
Jack: Nee door de ouders van Matt.
Jared: Ze zetten je gewoon zomaar op straat?
Jack: Nee, ik heb een kleine ruzie gehad binnen. En ze willen me voorlopig niet meer zien.
Jared: Nou, uh je kan hier wel een tijdje blijven.

Liever niet, maarja ik kan niet op straat gaan wonen. Ik pakte me tas op en liep naar Jared.

Reageer (1)

  • AnimeFan07

    jajaja, verder schrijven!!!!!!!!! ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen