Foto bij 73

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Slughorn

    Aw vind ik wel heel lief die barjongen:)
    En Jennifer is echt top!:)

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    hihi oow i love this story maar dat weet je volgens mij al. heel mooi hoofdstukje! en gaat ze nu weer naar liam toe!?!?
    best irritant trouwens dat je minder schrijft, ik moet steeds weer even terug naar het vorige hoofdstuk. maar het maakt niet uit, het kost geen moeite ofzo. en jij kan er nix aan doen dat je het druk hebt enzoo.

    en weetje wat me opvalt. je hebt haast geen reacties zoals 'snel verder'. je hebt sowieso als dat er al staat nog wel een verhaaltje erbij vol complimentjes en alles, of nou ja, gewoon. langere reacties dan mensen bij andere stories geven :)'
    maarja jij verdient die langere reacties ook want you're the best one!! (Y)

    1 decennium geleden
  • katl1

    snel verder please!!!
    En ik ben het helemaal met LADYSTYLESx eens!

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Schat, hoe kan het dat jij telkens weer zo mooi schrijft? Je schrijfstijl is perfectionisme, ik bedoel, het is prachtig! Echt waar, elke keer ben ik zo blij dat ik zie dat jij weer een stuk hebt geactiveerd! Het is zo mooi! Echt waar! Ik hoop dat je gauw verder gaat! Zeker een kudo! xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen