Alyson pov

~Tweeënhalve week later~

"Bella, hoe krijg je dat voor elkaar?!" Bella en Edward waren terug gekomen. Bella was zwanger? "Ik denk dat ik je dat niet hoef uit te leggen.", zei Bella droog. Ik zuchtte. "Nog steeds. Dude daar is dood, die hoort geen kinderen te kunnen krijgen." Bella rolde met haar ogen. Ik wilde naar La Push gaan, maar Edward hield me tegen. "Ik denk dat het beter is dat je dit niet aan de roedel vertelt.", zei Edward. "Wil je dat ik weg blijf bij mijn familie, bij Embry?", vroeg ik boos. "Nee, maar vertel dit alsjeblieft niet." "Wat moet ik ze dan vertellen? Ze omen er toch wel achter." "Zeg dat Bella ziek is ofzo.", zei Alice. "Je weet dat ze dan direct denken dat je haar hebt veranderd?" "Jij weet toch dat het niet zo is?", zei Emmett. "Laat maar." Ik rende richting de rivier. Jezus, serieus, hoe hadden ze het voor elkaar gekregen? "Hey, Alyson!", riep Seth. "Hey." "Wat is er?" "Bella is... ziek." Ik sloot even mijn ogen. "Hmm, dan kan Edward ervoor zorgen dat haar grootste wens wordt vervult.", zei hij. "Dat wil hij niet. Die dude heeft een rare gedachtekronkel." "Kom." Seth veranderde, maar ik kon het niet. Ik zuchtte verdrietig. Ik hoorde niet meer bij hen. Net meer. Seth zakte door zijn poten en ik ging op zijn rug zitten. Hmm, daar genoot ik altijd wel van. "Hey schatje.", zei Embry toen we bij Sams huis aankwamen. Ik knuffelde hem. "Wat is er?" "Ik kan niet meer veranderen.", zei ik verdrietig. "En Bella is ziek, moet ik Jake even vertellen." Ik liep naar binnen en vertelde Jake braaf wat ik moest zeggen van Edward. "Kan ik bij haar op bezoek?", vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "Die spanning tussen jouw en Edward zou niet goed voor haar zijn."

Reageer (2)

  • Sofieeeke

    same as down here xD

    1 decennium geleden
  • NEWgirlS

    da ze haar kragte kwijt is tog ergens goe voor nl da ze ni wete da ze liegt :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen