Foto bij 011.

Nadat ik Sarah had omgekleed was ze op Niall afgestormd en hij ving haar behendig op.
‘Wat ben jij een mooie prinses! Met zo’n mooie roze jurk!’ Zei hij vrolijk.
‘En glitters!’ Zei Sarah verontwaardigd.
‘En hele mooie glitters, je hebt helemaal gelijk.’ Zei Niall snel.
Ik lachte en pakte Sarah over om haar in de buggy te zetten.
Het fijne van Sarah was dat ze niet gehecht was aan een van haar knuffels, soms wilde ze wel even haar speen, maar verder was ze al redelijk goed ontwikkeld voor haar leeftijd.
Haar spraakvermogen was beter dan de gemiddelde tweejarige peuter, omdat ik elke dag alleen tegen haar had kunnen praten.
Niall bood aan om de buggy te duwen, en vrolijk kletsend liep ik naast hem terwijl ik om de zoveel tijd even met Sarah speelde.
‘We bestellen trouwens Chinees, lust je dat? En Sarah?’ Vroeg Niall.
‘Ik vind alles best, en Sarah eet ook al veel hoor.’ Stelde ik hem gerust.
Even later kwamen we bij een groot, luxueuze gebouw en met enige moeite kregen we de buggy over de drempel in de deuropening heen.
In de lift speelde een zacht muziekje en ik keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Niall.
‘Een muziek spelende lift? Het enige wat muziek bij mij thuis maakt is Sarah als ze gewassen wordt.’ Grinnikte ik.
Niall lachte en duwde de buggy vooruit toen de liftdeuren weer opengingen.
Terwijl Niall naar zijn sleutels zocht nam ik Sarah uit de buggy en hield haar tegen me aangedrukt.
‘Heb je er zin in?’ Vroeg ik zacht.
Sarah knikte driftig en glimlachte op een schattige manier.
Toen we naar binnen liepen keek Sarah nieuwsgierig om zich heen, zag de jongens van One Direction zitten en verstopte zich tegen mijn hals.
Ik grinnikte en liep langzaam naar de jongens toe.
‘Sarah, zeg even hallo tegen ze.’ Mompelde ik.
Ze gluurde even vanonder haar wimpers naar de vier nieuwsgierige jongens.
‘Hallo.’ Mompelde ze. Ze grijnsde even, greep een haarlok vast en drukte haar gezicht tegen mijn hals.
‘Sorry, ze is nogal verlegen.’ Mompelde ik.
‘Het geeft niets. Ik ben Louis.’ Zei een van de jongens.
Ze stelden zich allemaal aan me voor, maar Sarah kwam nog steeds niet onder mijn haren uit.
‘Zeg Sarah, wil jij je mooie prinsessenjurk niet laten zien aan mijn vrienden? Ze zijn allemaal hierheen gekomen om de mooiste prinses van London te zien!’ Zei Niall zachtjes.
Sarah duwde zich een beetje van me af en keek toen even snel naar Niall.
‘Laat je jurkje maar eens zien.’ Zei ik terwijl ik haar op de grond neerzette.
Ze draaide snel een rondje en de jongens klapten enthousiast.
Glimlachend ging ik naar Louis zitten. Ik vond het zo fijn dat ze de moeite namen om Sarah op haar gemak te stellen.
Louis draaide zich naar me om en liet zijn blik even heen en weer gaan tussen mij en Sarah.
‘Niall had gelijk, Sarah lijkt sprekend op je.’
Ik trok een mondhoek omhoog en ademde opgelucht uit. Wie had ooit gedacht dat ik een soort van vrienden zou krijgen door Sarah’s liefde voor One Direction?


Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Ik voel me nog steeds redelijk rot, maar het heeft gewoon even tijd nodig..
Oja, het Harry Styles verhaal is geactiveerd(:

Wrong Number - Harry Styles

Reageer (10)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen