Foto bij 010

Sarah lag in haar bedje te slapen en ik gaf Niall een glas drinken terwijl we neer ploften op de bank.
‘Dat was heel lief van je, om haar aan te bieden om de rest te ontmoeten.’ Zei ik.
Niall glimlachte lief en haalde zijn schouders op.
‘Op een prinsessendag moet ze ook echt als een prinses behandeld worden.’
Ik grinnikte en geeuwde achter mijn hand.
‘Sorry, ik ben een beetje moe.’ Zei ik glimlachend.
Niall grijnsde en streek voorzichtig een pluk uit mijn gezicht.
‘Het geeft niets, ik zou ook moe zijn om elke dag voor zo’n kleine te zorgen.’
Ik pakte langzaam de afstandsbediening en zette de TV aan. Na wat zenders te hebben weggezapt bleek al snel dat er niets op TV was, en ik gaf de afstandsbediening vermoeid aan Niall.
‘Kies jij maar iets uit.’
Ik merkte nog net dat hij de zenders af ging, en toen viel ik in slaap.

Ik werd wakker van een schokkerige beweging en ik schoot overeind.
‘W-wat is er?’
Niall keek me lachend aan en keek naar de babyfoon waar Sarah’s gejammer uit opwelde.
‘Je was in slaap gevallen. Ik was je kussen, maar je werd wakker toen ik op wilde staan.’
‘Mijn kussen? Oh sorry Niall. Je had me gewoon weg kunnen duwen hoor.’ Ik haalde mijn hand door mijn haren en stond op.
‘Ik vond het niet zo erg, je lag zo lief te slapen.’
Ik grinnikte en liep naar Sarah’s kamer toen ze hard begon te krijsen.
‘Jeetje Saar, wees eens rustig.’ Zei ik zachtjes.
‘Waarom?’
‘Omdat je de hele straat bij elkaar schreeuwt.’ Zei ik.
‘Waarom?’
Ik keek haar met toegeknepen ogen aan en zuchtte toen diep. Laat ook maar zitten.
Ik kleedde haar snel om naar haar gewone kleding en zette haar in haar kinderstoeltje aan de eettafel.
‘Hier, eet je brood op.’ Zei ik toen ik een in stukjes gesneden boterham met hagelslag voor haar neer zette.
‘Waarom?’
Niall lachte en kwam vrolijk bij haar zitten.
‘Omdat ik anders alles opeet, en dan blijf jij voor altijd zo klein.’
Ze lachte even, maar trok al snel weer een serieus gezicht.
‘Waarom?’
Ik sloeg met mijn hand tegen mijn voorhoofd en haalde mijn schouders op naar Niall.
‘Eet nu maar gewoon je brood op, en dan gaan we daarna je prinsessenjurk aandoen.’
Tot mijn grote opluchting was Sarah tevreden met die uitleg en ze begon gretig de stukjes brood naar binnen te duwen.
‘Wil jij misschien ook wat te eten?’
Niall kwam met een grote grijns overeind en knikte enthousiast.
Nadat Niall een halve zak zachte broodjes verorberd had trok Sarah hem enthousiast mee naar haar kamer.
Ik ruimde even snel de tafel af, en hoorde tegelijkertijd Sarah via de babyfoon praten.
‘En-en dit is mijn kamer! En dit is mijn bed! En dit ben jij! En dit is mijn prinsessenjurk.’ Ratelde ze.
‘Wat zul jij een mooie prinses zijn als je die aanhebt!’ Zei Niall vrolijk.
‘En jij mijn prins.’ Zei Sarah giechelend.


Oké, ik ben heel erg depri. Ik heb één tentamen niet gehaald, waardoor ik de Propedeuse niet heb gehaald en dus van school afmoet.. Lang leve het HBO :(

Reageer (11)

  • Paardenvriend

    Ahw dat laatste 'en jij mijn Prins'
    Megaaaaa cute! (H)

    7 jaar geleden
  • NarrysWifexo

    awhhh <33

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    aw dat is echt balen ):
    niet jouw verhaal,maar dat van school...

    1 decennium geleden
  • AngelDreams

    Jammer voor je...

    1 decennium geleden
  • wildheart

    wat naar! maar het komt vast wel weer goed!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen