Dankje voor jullie reacties!
hoofdstuk 263 alweer..
Als het verhaal saai is/saai begint te worden moeten jullie het me eerlijk zeggen (nu of in de toekomst)
Ik heb genoeg inspiratie enzo maar ik wil ook niet dat het een saai verhaal wordt..
Dus mocht het saai zijn/worden moeten jullie me even waarschuwen!!
Okeee?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • MissCurly

    Awhhh sweet

    1 decennium geleden
  • xMoshie

    10 maanden geen sex? Ik vind een week al veel xD
    Maar ze moet het niet doen als ze het niet durft!

    1 decennium geleden
  • sarahth483

    ho das kij lief van tom
    ik wil ook wel zo een vrindje als tom voor m
    (flower)

    1 decennium geleden
  • BlackLeather

    aah dit is echt een lief stukje!
    knap van tom dat hij niets heeft gedaan terwijl 10 maanden toch een lange tijd is.
    snel verder!!!
    (flower)(K)

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    AAAAAHH! Dit is echt echt echt zo lief van Tom!
    Hij heeft al die tijd gewoon geen seks gehad, speciaal omdat hij echt verliefd was!
    Ahh krijg ook spontaan tranen in mijn ogen, ik wou dat ik ook eens zo'n leuke jongen tegenkwam, en niet alleen maar players.. Maarja, het leven is hard.
    Ik vind het echt super leuk geschreven, echt knap van haar dat ze weer terug in haar oude appartement kon komen ondanks al die herinneringen..
    echt een leuk stukje, krijg er spontaan gewoon tranen in mijn ogen van, je kan zo mooi schrijven! (ll)
    Hopelijk ga je snel weer verder, en veel plezier op je festival! (flower)
    xx'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen