Foto bij episode 9: I want revenge!!!

Mark en Dylan zaten op de grond in de buurt van de open haard.
'Willen jullie nog een kop thee?' Vroeg de moeder van Shiito.
'Nee bedankt mevrouw.' Antwoorde Dylan.Mark en Dylan hadden sweatshirts van Shiito's vader aangekregen terwijl hun kleding lag te drogen op de kachel.Tegenover Mark en Dylan in de woonkamer stond een bank waar de moeder van Shiito op zat. Shiito zat stil aan de salontafel tussen Mark en de bank.
'Hebben jullie een plek om vanavond te overnachten?' Vroeg Shiito's moeder.
'Nee.' Antwoorde Mark.
'ALs jullie willen kunnen jullie hier slapen.1 kan op de bank en de ander op een futon.' Stelde de moeder voor.Mark en Dylan keken elkaar blij aan.
'Heel graag.' Zeiden ze tegelijk.Even viel er een stilte,Dylan zei als eerste iets.
'Ik hoorde dat Kasamino verwoest is.'
'Ja,het voetbalteam is ernstig gewond geraakt toen die aliens hun alsnog aanviel na Raimon.' Vertelde de moeder.
'Wat vind u ervan dat Raimon tegen ze gaat strijden?' Vroeg Mark.
'Ik vind het maar niets.Ze zullen alleen maar gewond raken.Idemae You wilde met Raimon mee en vroeg aan de teamleden,waaronder Chaki, of ze me wilde.Uiteindelijk is hij niet gegaan omdat niemand ging.Ik gaf geen toestemmen.Het is echt te gevaarlijk om te gaan.' Antwoorde ze.Mark merkte op dat Shiito zijn hoofd boog en zijn mond verstrakte.Mark keek recht in de ogen van de moeder.Hij zou het recht voor zijn raap zeggen.
'dylan en ik zijn van plan om tegen de aliens in te gaan.We denken dat Shiito-kun een grote hulp zal zijn.' Zei Mark.Shiito keek tussen zijn haar door naar Mark.Dat was precies wat hij wilde.Hij wilde vechten tegen de aliens.Hij wilde niet thuis blijven!
' Het spijt me Kruger maar dat kan echt niet.Het is te gevaarlijk.' Zei de moeder meteen.
'Shiito-kun is een goede voetballer.Hij kan het wel aan.' Werpte Mark tegen.
'Hoe denk je dat hij nu gewond is geraakt?Hoe hij aan zijn gekneusde pols komt?' Argumenteerde de moeder.Shiito beet op zijn lip.
'Maar mevrouw is het niet logisch dat hij zich wil wreken voor zijn school?' Vroeg Mark.
'Dat nemen zal niets oplossen,niet tegen aliens!'
'Zal hij nu geen wrok vormen denkt u?' Vroeg Mark en zag dat Shiito zijn tanden knarsde.Zijn moeder was alles voor Shiito maar nu...Hij wilde zo graag tegen de aliens in gaan.Dit was zijn kans.Mark en Dylan boden die kans.Mark nam het voor hem op!
'Het gaat niet gebeuren.Ik hoor Chaki niets zeggen dus het is over,punt.Hij gaat niet.' Zei de moeder zeker.
'Maar mevrouw...' Probeerde Mark nog.
'Niets gemaar Kruger. Ik ...' De moeder stopte abrupt. Mark keek naar links en zag hoe Shiito opstond met een gebogen hoofd.
'Mam...' Begon Shiito en hief zijn hoofd.Hij trok het verband van zijn pols.Mark en Dylan schrokken toen ze de donkerblauwe plekken van de kneuzing zagen.


'Ik wil wraak.'



Waarschijnlijk ga ik nog een tekening maken van Shiito van het laatste moment dat hij zegt dat hij wraak wil.Dat zal ik volgend hoofdstuk zeggen zodat jullie kunnen kijken;)
27-6-2012 tekeningen bijgevoegd;)

Reageer (4)

  • odette12

    Ga snel veder!

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    verder Daan-Kun

    1 decennium geleden
  • Amami

    Veder ^^

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Leuk hoofd stuk;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen