hoihoi lezertjes.. dit is een (cool, raar, vet, random, whatever) verhaal die ik random maaktte en jij nu denkik (random) leest....

rAnDoM!
oke je denkt nu: What The Fack....
ja dat denk ik ook vaak... oke ik ben raar.....
maar dit verhaal is gewoonn... ja dat mag je me gaan vertellen in een reactie !

Xx

Er was eens,lang geleden (een paar dagen geleden), een jongen. Hij was vroeg in de avond (10uur) naar bed gegaan want.. hij was ERUG moe. Hij heette: Harry Styles(die is heel knap). Hij was bij een vriend aan het logeren: Louis Tomlinson(ook knap). Louis hoorde buiten opeens voetstappen. Dus hij dacht: Hu? wie zou dat nou toch zijn? Toen ging de deurbel: tRiNg..!!!! Louis liep naar de deur. Harry! Huh? wat doe jij nou hier? je was net nog boven.. Ja,.. Zei Harry. Harry liep weer weg en maaktte een koprol in het gras. Louis vond het maar raar.. Toen liep Harry naar de deur en belde weer aan. Terwijl Louis nog in de deur opening stond. Harry liep naar binnen en viel op de grond. Hij zei: Waar is de slagroom? Louis lachte, en pakte slagroom. Harry pakte het van Louis af en spoot het in zijn eigen onderbroek. Toen liep hij naar Louis toe en deed het ook in Louis zijn onderbroek... Louis ging daardoor gillen. En Harry ook. Toen liep Harry naar de badkamer, spoot slagroom op de kraan, en ging in het bad liggen slapen...

DAT WAS HET RANDOMME VERHAAL...

Reageer (4)

  • omfgannelies

    Rianne en Anneke z
    ijn een beet
    je mel
    ig door jou
    n
    verhaal
    .. dat
    moe
    t dit
    dus
    even
    de ui
    tleg zij
    n e
    n d

    1 decennium geleden
  • omfgannelies

    :(((A):@(baby):D:SHOI(doeg)(cat)(typing)(cool BOEM):8(flower)(H)B(K)M(lol)BAM:|(Y):P:P(puh):(xD(huil)(duivel):9~;):$:Y)(krul)(nerd):):)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)_O_(hoera)(hoera)(N)(N)(dance)(hoera)

    1 decennium geleden
  • omfgannelies

    O

    EI:O

    1 decennium geleden
  • omfgannelies

    HOi BRITT
    JE VERHAAL GENIAAL & RANDOM




    XXX Annelies, Anneke und Rianne

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen