Battle 2.7
Let's play a game. De winnaar krijgt de rol als het zusje van Demi, die binnenkort in het verhaal komt. Wie doet er mee?
Ik storm mijn appartementje binnen. 'Harry, you son of AAAH!' zo vloek ik de volgende vijf minuten. Als al die Directioners gaan stemmen, zijn we verloren. Het is hopeloos. Ik pak mijn mobiel en typ Jake's nummer in. 'Jake hier, wassup?' vraagt hij. 'Juist.' zeg ik droog. 'Band overleg. Nu bij mij thuis!' en Dan hang ik op en bel ik Bobsle, die nog slaapt. Hij neemt op maar ik betwijfel of hij me eigenlijk wel hoort. 'Kom er aaahwnnn..' gaapt hij dan ook vermoeid.
Lisanne is er als eerste, ze had me al zien lopen en dus had ze ook alle camera's gezien.
'Oke, vertel.' begint Jake als iedereen er is. Het duurde nog wel even, want Bobsle was een beetje langzaam. 'Vanaf nu komt alles op tv van de Battle. Die zielige vertoning van een Harry heeft ervoor gezorgd dat er allemaal zenders de battle gaan uitzenden. En dus gaan alle Directioners kijken en dus hebben we een kleinere kans om te winnen!' Ik haal diep adem, want ik zei alles aan een stuk door.
Ze zijn stil. Tot Jake die uiteindelijk verbreekt. 'Nee, we moeten het gebruiken. De directioners weten wat Harry je heeft aangedaan. Dus dat moeten we tegen hem gerbuiken.' 'En hoe wil je dat doen?' vraagt Lisanne niet overtuigt.
'Nou, het is simpel. Ookn de Directioners weten wat er is gebeurd. Dus is er ook een grote kans dat ze onze kant kiezen.'
'Dat is wel waar,' gaapt Bobsle. 'maar dat betekent dus ook dat ze op One Direction stemmen.'
'We gaan winnen.' zeg ik, het was de bedoeling dat ik zeker klonk, maar dat was niet het geval. We gaan verliezen.
'Nee, je moet het niet zo twijfelig zeggen. Er zijn Directioners die voor jou stemmen. Dat weet ik zeker.' zegt Lisanne.
'Dat is het probleem juist. Ze stemmen niet op ons omdat ze ons goed vinden. Maar omdat ze Harry niet willen laten winnen. Het is de verkeerde instelling.' Ik sta op en sjok naar de kast, waar ik twee zakken chips uit pak.
'Demi, luister,' begint Jake. 'Directioners hebben wel verstand van muziek. Als ze op iemand stemmen, dan stemmen ze wel op de goede. Niet op iemand om wraak te nemen. We gaan ze voor ons winnen. Ze worden onze fans.'
Hmm, als ik dit zo na lees, lijkt het alsof ik iets tegen Directioners heb. IS NIET ZO!! Ben er zelf ook één.
Reageer (6)
IM IN:D waarschijnlijk wel te laat maar i dont care
1 decennium geledenIk doe mee!
1 decennium geledenSnel verder!
Super!
1 decennium geledenAnd I.m in
X
Ja alle directioners worden revangers!!! Goeie naam he. Ik ben een revanger.. GO BITTER SWEET REVANGE..
1 decennium geledenSnel veder!!