Foto bij The sacrifice of a fairy

GEFELICITEERD SOMEDAY!

& alle anderen die geslaagd zijn :). Helaas heb ik gisteravond niet meer kunnen posten, had vergadering en daarna moest ik oppassen en toen had ik geen tijd meer xD.

I wish for a lot of kudo's and comments (a).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Someday

    NO, NEE, NON, NÃO, NEIN, HAYIR, NEJ, EI, NIE, TIDAK, NE, HINDI. Dat was nee in vele talen:Y) - dat heb ik niet uit mijn hoofd gedaan hoor, ik wist alleen nee en no, I used google. dúh - Tinkerbell mag niet dood, ze is een fee, een beetje gemeen af en toe, maar ook zo lief! Ze weer tot leven komen, hoe dan ook! En Anna moet gered worden, dus Peter moet wel vaart gaan maken, anders moet hij ze beiden missen.. En dat wordt dan al helemaal een drama! Er is vast wel een oplossing om Tinkerbell te genezen, toch? Er MOET een oplossing zijn! Oh, en bedankt! Hihi. ALSJEBLIEFT LAAT TINKERBELL LEVEN. Voor het extra effect heb ik de woorden in hoofdletters maar weer dik gedrukt gemaakt:Y)

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Noo Tink ;o
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Faery

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. D:
    Noo Tink D:
    Nu ben ik depri. Goed begin van de vakantie. *snif*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen