Foto bij chapter 1

“ik ben thuis!” Je slaat de deur achter je dicht en loopt naar de keuken. In de keuken zie je Andy met een stel vrienden zitten. “hey jongens!” Je hoort iedereen hoi terug zeggen. Je zet de tas met boodschappen op de keuken tafel, geeft Andy een kus op zijn wang en pakt wat te drinken. Als je je omdraait zie je dat Ashley met zijn neus in de tas zit te snuffelen. “kan je het vinden?” Betrapt kijkt Ashley je aan en iedereen begint te lachen. “uhm jawel hoor… ik wist niet dat jij schilderde.” Nu kijkt iedereen jouw kant op. “ja dat doe ik al een tijdje, maar echt goed ben ik niet hoor.” Andy kijkt je met grote ogen aan en zegt “dat is niet waar! Je bent echt heel erg goed!” “helemaal niet. Dat valt wel mee, maar ik ga naar m´n kamer.” Je pakt de boodschappen en loopt naar je kamer.

Als je in je kamer bent doe je je haar op een knot en trek je snel een oud T-shirt aan. Je pakt de boodschappentas uit, zet de radio aan en begint met een nieuw schilderij. Wanneer je halverwege bent hoor je de telefoon gaan. Als er na 4 keer overgaan nog niemand opneemt, ga je zelf naar beneden en neem je op. “hallo met Taylor” “hey Taylor met Chris, de vader van Andy.” “ow hey, alles goed?” “ja hoor alles goed hier. Bij jullie ook?” “ja prima, maar waarvoor bel je eigenlijk?” “ow ik bel om te vragen of het goed is als we morgen even langs komen.” “uhm ja ik vind het goed, lijkt me gezellig! Ik zal het zo wel even tegen Andy zeggen.” “is goed, dan zien we jullie morgen!” “oke tot morgen!” nadat Chris heeft opgehangen ga je weer terug naar je kamer en ga je je weer verder met je schilderij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen