Foto bij 009.

Ik werd wakker van Sarah’s opgewekte stem die door de babyfoon schalde.
‘Mama! Mama! Maaaaama!’ Ik drukte vermoeid op het knopje om terug te praten en vertelde haar dat ik eraan kwam.
Mega handig, die walkietalkie babyfoons.
Ik liep geeuwend naar haar kamer en tilde haar uit haar kinderbed.
‘Goedemorgen lieverd. Lekker geslapen?’
Sarah brabbelde wat en richtte toen opeens haar ogen dringend op mij.
‘Speeltuin.’ Beval ze.
‘Rustig maar, we gaan eerst even wat eten, en dan gaan we koekjes bakken. Daarna pas gaan we naar de speeltuin, want ik heb een verrassing voor je.’
Haar ogen glinsterden bij het horen van dat laatste en ze begon actief te spartelen in mijn armen.
De koekjes waren nog redelijk gelukt. Ze had er bijna een heel pak hagelslag overheen gegooid, maar ze smaakten best goed.
Ik had er goed aan gedaan om pas na het bakken te gaan douchen, want Sarah en ik zaten onder het meel en de suiker toen we klaar waren.
Toen Sarah gewassen en aangekleed was zette ik haar even op de grond bij het speelgoed en douchte vliegensvlug.
Binnen twintig minuten was ik klaar, en nadat ik Sarah in de buggy had gezet liep ik naar de lift van het appartementencomplex.
Ik kreeg een sms van Niall dat hij er bijna was en liep glimlachend verder naar de kleine speeltuin.
‘Kom een hier.’ Ik tilde Sarah op en hield haar op een afstandje in mijn armen.
‘Nu moet je je oogjes dicht houden, want je verrassing komt eraan. Beloof je dat?’ Sarah sloeg lachend haar handen hard tegen haar hoofd aan en bedekte haar ogen.
‘Niet spieken!’ Zei ik grinnikend, en ik liep langzaam naar Niall, die bij het bankje onder de boom stond.
Ik stopte vlak voor hem en bracht mijn mond naar Sarah’s oor.
‘Nu mag je weer kijken.’
Sarah trok haar handen weg, staarde voor enkele secondes verbijsterd naar Niall en begon toen te gillen.
‘Niall!’ Schreeuwde ze, en hij nam haar lachend van me over.
Ze trok lachend aan een pluk haar van hem en ik zag hem even een pijnlijk gezicht trekken.
‘Sarah, niet zo hard. Je doet hem pijn.’
‘Sorry.’ Zei ze met een beteuterd gezichtje.
Niall zette haar glimlachend op de grond en ze trok hem enthousiast mee naar de zandbak.
Toen ik me een paar minuten later bij hen voegde hoorde ik haar vrolijk tegen hem brabbelen over haar prinsessenjurk.
‘En-en hij is rooooze. Met glitters. Héééél veel glitters.’ Zei ze serieus, en ik zag Niall even naar me grijnzen voor hij op haar gesprek inging.
‘Zeg lieve Sarah, ik heb nog een verrassing voor je.’ Zei Niall toen Sarah eindelijk stil was.
Ik trok mijn wenkbrauwen op, maar hij knipoogde alleen maar.
‘Hoe zou jij het vinden om Louis, Liam, Harry en Zayn te ontmoeten? One Direction?’
Sarah’s mondje viel langzaam open, en met grote ogen keek ze naar mij, vragend om hulp.
‘Ze weet toch wel wat ik bedoel hè? Of is ze daar nog te jong voor?’ Vroeg Niall nerveus.
‘Nee ze begrijpt je heel goed. Ze is alleen gechoqueerd.’ Grijnsde ik.


Hallo lieve abo's(: Ik ben stiekem aan een Harry Styles verhaal begonnen. Als er genoeg interesse voor is wil ik het misschien wel al activeren.(A)
Leave a message!:D

Reageer (16)

  • Paardenvriend

    Wajoooo!!!! IK WIL SHARAH ZIJN!!!! ik word stikjaloers op haar. xD

    Super storie dit!!

    7 jaar geleden
  • AngelDreams

    Louis! Ha ha. I like him.

    Snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • AlexLuvMusic

    AWESOME! en please harry verhaal ook :D

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    ahaha niall mag dat ook best wel tegen mij zeggen hoor ;a

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen