Foto bij Love 2.

P.O.V. Bo

*Flashback*
Natuurlijk deden we mee aan de wedstrijd van Studio Brussel. Dit zou anders een gemiste kans zijn als we niet mee deden. we pakten onmiddellijke onze gsm's en we begonnen te sms'en. 5 minuten later kwam nog een oproep 'Stop maar met sms'en we hebben al iemand gekozen, we zullen zo dadelijk deze persoon live op bellen' toen ze dit zeiden keek ik meteen met een hoopvolle blik naar de andere, iedereen hoopte dat ze ons zouden bellen. Opeens ging Laura haar gsm, ze pakte op 'Hallo?' zei ze, het was haar mama 'Mama, ik kan nu niet praten, ik zal je zo wel terugbellen!' zei ze en ze legde onmiddellijk af. Daarna hoorden we de radio weer. 'Dit was Ed Sheeran met Lego House, en nu Directioners hou jullie gsm klaar want we gaan iemand bellen' en net erna ging Maïte haar gsm, we waren allemaal zo geschrokken 'Hallo?' zei ze 'Hallo, met wie spreek ik?' vroeg een man aan de andere kant van de lijn. 'Met Maïte' 'Proficiat Maïte, jij wint de Meet & Greet met One Direction' iedereen was zo in shock toen ze dat zeiden. 'En wie ga je meenemen naar Londen?' vroegen ze nog 'Wel,' zei ze, 'Mijn vriendinnen, Josche, Charlien, Bo en Laura' 'Ik wens jullie alle 5 een hele leuke dag dan en tot binnenkort' Maïte legde de gsm af en toen zag ik hoe geschokt ze wel niet keek 'We're going to London' zei Josche onmiddellijk.


*8 jaar later*
Ik dacht terug aan die dag dat we de Meet & Greet wonen toen opeens Liam binnen kwam met Jamy en Iris. Hij gaf me een kus, Jamy was onze zoon, hij was ook de oudste, als ik naar hem keek zag ik een kleine Liam. Jamy had zijn haar net als zijn vader dat wou hij heel graag. Iris was daarentegen heel anders, ze had ook Liam zijn haarkleur maar ze leek in de andere opzichten meer op mij. ‘Mama, heeft papa straks een concert?’ vroeg Jamy toen hij langs mij kwam zitten en ja na 8 jaar bestond One Direction nog steeds. ‘Dat weet ik niet Jamy, ga maar eens aan papa vragen’ Hij ging snel naar Liam en na 5 minuten was hij al terug, ondertussen was Iris op mijn schoot komen zitten. ‘Ja mama, papa moet straks weg, mag ik meegaan alstublieft, misschien is Renz daar dan kan ik met hem spelen’ vroeg hij, Renz is de oudste zoon van Laura en Niall. ‘Jamy, dat weet ik nog niet, het wordt dan alweer heel laat, we zullen straks wel zien’ zei ik tegen hem ‘Maar mama, …’ ‘Jamy Luke Payne, we zullen wel zien zei ik net’ ‘Ja, mama’ Jamy was heel koppig net zoals ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen