Foto bij 059.2 Charlie McFly

Soowww
Howly Peeps
Ik kom thuis van werk, en ik zie 3 pagina's reacties!!
Echt mega cuuwl! En daarom krijgen jullie nu al weer een stukje. Trouwens, jullie zitten ook bijna aan de 15 kudo's en bij 15 komt er weer eens stukje remember :).

@DeniseHoran Ik vind Zayn's nieuwe tattoo inderdaad wat groot. En ik hoop stiekem ook wel dat hij zich niet helemaal vol gaat laten plakken. Dat zou zonde zijn:$

@Maylinnxxx Welk liedje??:$ Nu ben ik nieuwsgierig :)

@Elly4ever kip is inderdaad heerlijk. 3 Keer raden wat ik net gegeten heb xD

Xx Curlyy

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Niallene

    ik vind zijn tattoo wel wat hebben, maar hij moet zich niet vol met tattoo`s gaan zetten.
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Involved

    Mmmm persoonlijk heb ik het niet zo op een tattoO, maar die van hem vind ik opzich wel leuk:)
    Hoewel ik ook echt hoop dat hij zich niet helemaal vol mee laat zetten want dat vind ik echt zonde!

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik vind de tattoo ook best wel groot. Ik hou eigenlijk niet zo van tattoo's. Als het er maar eentje is, vind ik het niet erg, maar als mensen helemaal vol staan, vind ik het echt lelijk.
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • OhSnapItzMe

    Haha vond het echt leuk om mn naam te zien :) leuwk stukje snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Sorr

    Mwha ik vind de tattoo wel vet maar hij moet niet zijn hele lichaam ermee vol zetten! Is inderdaad zonde want hij is knapp(H)
    Haha Btw Still loveYour Story!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen