Foto bij 058.2 Charlie McFly

Helleuu Peeps
Ik ga zo maar weer eens werken, dus voor jullie weer een nieuw stukje :)!
Ik heb voor het eerst in mijn leven een Duits proefwerk niet totaal verpest! Dus dat is echt een wonder dat me aardig vrolijk heeft gemaakt.
Xx Curlyy

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • biancadokkum

    Super geschreven (H)!!

    1 decennium geleden
  • Involved

    Oeeeeeeeeeeee dit blijft echt 1 van mijn lievelingsstories, ik hou nog meer van dit verhaal dan van KIP, en dat zegt wat want ik ben echt totaal aan kip verslaafd (mijn ouders worden altijd hek van mij gebazel over kip, dus dit is mijn uitlaatklep:)) maar even terug naar wat ik wilde zeggen, jullie kunnen echt niet normaal schrijven! Ik ben er echt super jarloers op!
    Maar ik ga stoppen met deze totaal zinloze reactie, want ik heb honger xD
    Nog een laaste verzoek: heel snel weer verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • SaarJulia

    Ik wil ook in Louis' bed slapen ):

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Oeh! I love Lux! Of ik heb gewoon een zwak voor mannen met baby's =) (God er is er hier weer eens iemand niet normaal) Maar dat is toch ook gewoon hot! (wait, spoel terug, HEB IK DAT GEZEGD?!) Oké als we dan toch bezig zijn met hersenloos geleuter laat ik dan ook maar even mededelen dat ik tattoo's eigenlijk nooit iets gevonden had, maar sinds ik die van Zayn gezien heb en Harry het ook nodig vond om de nodige symbolen en zinnen erop te teken ik dat ook aantrekkelijk begin te vinden. Alleen dat dan wel, geen hele schouders of iets in die richting... Quotes zijn altijd goed *kwijlt heel beschamend* (kijk een naar mijn naam, *hinthint)* Oh en ik vind het stiekem wel leuk dat ze een geheime relatie/ affaire hebben! (Heb ik al gezegd dat ik niet 100% ben?) Snel verder want anders komt mijn herkauwende koe al jouw chocolade stelen (ja, het is een dreigement)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen