Foto bij I'm a dying bloodbag

Hallo allemaal :)!

Ik heb zo'n gave mededeling he; IK GA FREAKING VERHUIZEN NAAR EEN GIGANTISCHE BOERDERIJ MET HEEL VEEL LAND EN ZO!

Dus heb ik eindelijk mien peerd bij huis en ik ga zo hard een ezel, schapen, geiten en kippen kopen :'). En ik wil een waakhond :'). Nu mijn moeder nog overhalen xD.
Dus.

ALvast uit voorzorg; in augustus krijgen we de sleutel en gaan we over. Ik denk dat ik tegen die tijd het verhaal wel af heb (weet ik eigenlijk wel zeker, we zijn over de helft momenteel) maar dan heb ik dus een reden om minder te posten xD.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • xMoony

    het liedje dat ik luister past goed bij deze situatie ;3
    Catastrophe van Forever The Sickest Kids xd

    1 decennium geleden
  • xcx

    Ik had vanmiddag the vampire diaries gekeken en daar zat elena ook e
    Aan het bloed infuus ik zie ook de hele tijd klaus ipv hook

    ZE MAG NIET DOOD
    EN IK VIND SAGE ENG!!

    1 decennium geleden
  • Quies

    jij kan het verhaal echt interessant en spannend blijven maken, dit had ik dus niet verwacht ;o goed geschreven!

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    omg ik ben net dood gegaan van shock...

    1 decennium geleden
  • Tucker

    Maar Hook is toch niet zo lelijk in de film van Peter Pan, like, het is Jason Isaacs, hij is niet verkeerd, ook al is hij oud. whatever you know.
    WHAT, HIJ IS OOK VAN HARRY POTTER, DIE MALFOY VADER. AAAAAAAAAAH. OMFG.
    Okay, vergeef het me, ik had even een uitbarsting :3

    Anyways, I LOVE IT, en ik hoop voor je dat Anna blijft leven want mijn wortel leger staat weer paraat......

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen