Foto bij Battle 2.3

Ik ben depri... Nederland moest winnen!!
Ohja, BiscuitPants, ik heb je redenen even gebruikt :)

'Lisanne, je bent geniaal!' roep ik uit. 'Jake, Bobsle, moet je komen! Lisanne heeft een geniaal idee voor de battle.' Ze kijken elkaar even twijfelend aan, maar komen al snel. Wel met zo'n blik van : volgens mij ben je gek geworden. En dan hebben ze het niet over dat Lisanne een goed idee heeft, maar omdat ik zo overenthousiast ben. 'Vertel.' zegt Jake twijfelend. 'Nou,' stamelt Lisanne. En ze begint te vertellen. 'Dus ik denk dat Tell me a lie beter is, want die heeft een goede beat en past gewoon goed in de situatie. Natuurlijk moeten we wel de tekst een beetje aanpassen, maar ik denk dat we dit keer gaan winnen. En niet met een gedeelde plek.' daar ben ik het mee eens, en zo te zien Jake en Bobsle ook. Ze knikken bijna hun hoofd eraf. 'Demi, kan ik je heel even spreken?' hoor ik een poedel blaffen. Ik draai me om. 'Sorry, ik spreek geen honds.' snauw ik hem toe. Ik kijk in zijn ogen. Wat heb ik die gemist. Maar ik ga het nooit toegeven. Nooit. 'Wij gaan vast.' lacht Lisanne, waarschijnlijk om iedereen te ontwijken, en ze loopt samen met Bobsle en Jake weg.
'Je moet gewoon even naar me luisteren.' probeert Harry. Maar ik schud mijn hoofd. 'Ik heb genoeg gehoord.' 'Je hebt nog nooit naar me geluistert.' snauwt hij en hij pakt mijn arm vast. 'Ik weet dat ik fout zat. En ik heb het al goed proberen te maken.' 'Niets van gemerkt.' zeg ik zonder enige emotie. Hij trekt zijn wenkbrauwen op, maar herstelt zich al snel. 'Clueless.' zegt hij, en hij glimlacht. 'Je bent niets verandert.' Hij pakt mijn handen vast. Waarna ik ze al snel terug trek. Maar hij pakt mijn schouders vast en trekt me naar zich toe. En hoe hard ik ook mijn best doe, ik kom niet los. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik versteen. Ik weet al wat zijn plan is. Hij wil me laten twijfelen, zodat ik ga verliezen. Zijn greep verslapt en ik ruk mezelf los. Ik hef mijn hand en raak zijn wang met al mijn kracht. Maar hij zegt niets. De rest van One Direction komt bij hem staan. Louis kijkt naar mij. 'Had hij verdiend.' hij knipoogt. En ik loop weg.
Als Jake dit had gezien, was Harry nu dood geweest.

Reageer (11)

  • Winterr

    go girl !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen