Foto bij WISH #6

‘Twee mannen?’ ‘Ja?’ Ik keek hem niet-begrijpend aan. ‘Als in, geen moeder?’ ‘Ze zijn gescheiden.’ ‘Oh, Lila, sorry, zo bedoelde ik het niet.’ ‘Harry, het maakt niet uit, echt niet.’ ‘Oh. Oké’ ‘Waarom ben je er zo in geïnteresseerd?’ ‘Nou, ik ben opgegroeid met mijn moeder en Gemma.’ ‘Oh.’ Hij knikte kort en ik keek naar mijn handen, die aan mijn bruine haar plukten. ‘Mijn vader heeft nog wel een paar keer gedatet, maar dat heeft hij al snel opgegeven.’ ‘Mijn moeder ook. Toen vond ze eindelijk iemand die ze leuk vond, verhuisde hij.’ Ik hoorde mijn telefoon overgaan. ‘Lila! Vertel, is het gelukt?’ ‘Ehm, dat is moeilijk uit te leggen, kom anders even langs, Wen!’ ‘Geef me vijf minuten!’ Ik hing op en zag Harry ook aan de telefoon. ‘Jongens! Ik pak morgen een vlucht, als je maar mist kom je maar langs, Lou.’ ‘…’ ‘Het was maar een grapje.’ ‘…’ ‘Dan zie ik je straks daar.’ ‘…’ ‘Ja Li.’ Hij legde zijn telefoon neer. ‘We hebben een probleempje…’ ‘Wat?’ ‘Er zijn vier jongens onderweg naar hier.’ ‘En Xian Wen, dat wordt een gezellige boel…’ Precies op dat moment ging de deurbel. Harry rende naar de deur, net zo enthousiast als een jonge puppy. ‘WHAAAT?! Omg!’ ‘Xian Wen?’ Ik liep naar de gang, Xian Wen prikte in Harry. ‘Is hij echt?’ ‘Ja.’ Mompelde Harry. ‘XIAN WEN! Doe normaal!’ Snel liep ze naar binnen. ‘Is ze altijd zo?’ ‘Nee, alleen als ze enthousiast is.’ Harry’s ogen hadden weer die speciale twinkeling. Zoals altijd. ‘Dus, wat gaan we doen?’ vroeg Harry toen we de kamer in liepen. ‘Nee jongens, géén film!’ ‘Jacuzzi!’ Riep Xian Wen uit. ‘Yeah right..’ Zei ik zachtjes. ‘Nee, het is cool. Waarom wist ik niet dat je een jacuzzi had?’ ‘Omdat dat onderwerp gewoon nog niet ter sprake was gekomen.’ Xian Wen en ik renden de trap op en begonnen ons te verkleden, terwijl Harry zich in Tom’s zwembroek hees. Dit beloofde nog wat te worden.

Reageer (1)

  • Cliffayne

    Nice snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen