Sixty-Seven
*Harry Styles
Met een krop in mijn keel staarde ik naar Zoey's achterkant terwijl ze wegliep. Wat was ik een idioot eigenlijk. Ik wou haar jaloers maken, niet pisnijdig. Het roodharige meisje naast me, Sylvia, kwam aan mijn arm hangen en staarde me doordringend aan. 'Wie was dat? Waar sloeg dat op, Hazzzzza?' kweelde ze met die slijmerige stem. Ik scheurde mijn blik van Zoey af en keek haar aan, ze leek opeens een stuk minder mooi.
Waar was ik mee bezig? Ik gedroeg me als een klein kind. Voorzichtig schudde ik Sylvia van mijn arm af en glimlachte zwakjes naar haar. 'Dat is Zoey, het nichtje van Liam, en ze is kwaad op me omdat ik belachelijk tegen haar doe.' Ik staarde over mijn schouder hoe ze wegwandelde terwijl haar haar langs haar rug met haar bewegingen mee golfde. Ze beende naar de bar, waar Zayn en Liam samen zaten te lachen, en zei iets tegen Liam. Die keek haar verbaasd aan, zei iets waarop Zoey fronste en schijnbaar nogal bits antwoordde en gaf haar vervolgens een kaartje. Zayn en zij keken elkaar even aan en vervolgens liep ze weg, naar buiten. Wat had ze gezegd? Waar ging ze heen? Ik geeuwde, strekte me uit en keek terug naar Sylvia. 'Ik ben nogal moe, ga effie terug naar mijn vrienden en dan terug naar het hotel, maar ik heb je nummer, ik bel je nog wel.' loog ik. Ik stapte naar de bar, naar Zayn en Liam. 'Wat zei Zoey?' vroeg ik gemaakt nonchalant terwijl ik bij hen ging zitten. Zayn staarde me nogal doordringend aan, alsof hij me probeerde te doorgronden, maar Liam leek er niet te veel achter te zoeken. 'Dat ze moe was, en dat het gezelschap haar hier niet beviel. Ze vroeg of ze de sleutel van de hotelkamer mocht.' Hij haalde hij zijn schouders op. 'Verder niets bijzonder. Nouja, toen ik vroeg of ze wel midden in de nacht alleen over straat zou lopen snauwde ze dat ze zich best wel zelf kan verdedigen.' Ik geeuwde opnieuw. 'Ik ben ook nogal moe, ik ga wel met haar mee, ben je ook gerust.' zei ik. Ik wachtte niet op een antwoord maar ging al rechtstaan en beende snel achter Zoey aan.
Niet erg tevreden over dit stukje, weet niet waarom. Maar die supersexy foto maakt al veel goed, hé?
Reageer (6)
snel veerder(H)
1 decennium geledenDie foto is echt sexy!
1 decennium geledenSnel verder!
en je verhaal is ook goed
1 decennium geledendie foto is echt super sexy!
1 decennium geledenEindelijk! Ga je snel verder ?
1 decennium geleden