Dankje voor jullie reacties!
Vinden jullie de stukjes waarin ze vrolijker is ook leuk of houden jullie meer van het drama drama? (drama komt nog wel terug maar de eerste hoofdstukjes niet als jullie deze hoofdstukjes ook leuk vinden tenminste.. en nee HighHeels, ze gaan nog steeds niet batsen! :') haha..)

Sinds kort volg ik n paar van jullie op Tumblr en moet ik steeds lachen om de TH gifs die jullie plaatsen haha (zijn voor mij nog steeds bijna allemaal onbekend).
Zijn er nog meer mensen die Tumblr hebben die ik kan/mag volgen (: ?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • MissCurly

    Het doet me goed om haar weer wat vrolijker te zien. Maar ik houd echt van drama ;$ in stories dan hè...

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik hou wel van wat drama, maar momenteel heb ik meer behoefte aan vrolijke stukjes.. :)
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    "Nobody can resist my power" good one!
    Ik post wel veel van TH haha, maar fan ben je niet toch? Als ik goed gezien heb op je profiel.
    Snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Àaaah weetje, ik hou van drama, maar ik word gewoon vrolijk als er een vrolijk hoofdstukje inzit, omdat je met drama helemaal in gaat leven en je zorgen gaat maken, maar dat is juist leuk hoor!!! Whahah, batsen XD
    Haha dit is een leuk hoofdstukje, ik word er helemaal vrolijk vann!
    Omggg ik moet nog huiswerk maken voor bijles maar ik heb helemaal geen zin, en het is zoveel, help meee xD
    Hopelijk ga je snel weer verder (flower)
    xxx'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen