Zelfs Niall kon voor even vol zitten, en dat was net op het moment dat ik als excuus nog eens iets wilde bestellen. Ik wilde haar weer zien, ik wilde dat ze mij zag. Ik wilde haar leren kennen.
Ik streek vermoeid met mijn hand over mijn voorhoofd. Waarom was ik zo geobsedeerd door dit meisje? Ze was als ieder ander meisje.
Maar nee, ik kon niet tegen mezelf liegen. Het was een heel mooi meisje. Met haar donkere haren, donkere ogen en haar fijne gezichtje had ze iets speciaals. Toch leek ze soms heel kwetsbaar. Misschien kwam het juist doordat ze zo standvastig in alles leek. De mensen met de grootste mond, of in haar geval de standvastigheid, hadden meestal de diepste geheimen. Een reden voor hun gedrag.
‘Kom je nog, Zayn?’ De stem van Liam deed me opschrikken en ik wierp een teleurgestelde blik naar buiten.
Ze zou nog wel voor een tijd daar binnen zijn, en ik had geen excuses meer om langer te blijven zitten.
Ik knikte en volgde mijn vrienden naar buiten.

Eenmaal thuis plofte ik vermoeid neer op bed. Het was nog redelijk laat geworden gisteren in de club. Alle meisjes die een handtekening en op de foto wilden. Het lopen naar huis, omdat we nu eenmaal niet meer mochten rijden na de alcoholische drankjes die avond.
Ik speelde wat met mijn telefoon en begon toen even mijn Twitter te checken. Een paar van de meisjes die me hadden herkend gisteren hadden me gementioned en de foto met mij als link erin gezet, maar ik nam niet de moeite om elke foto te gaan bekijken.
Ik was in een impulsieve bui en typte dan ook al snel een kort zinnetje.
“Just wondering.. What’s your secret?”
Al direct kreeg ik spijt ervan, want ik kreeg talloze reply’s over meisjes die me vertelden over hun diepste geheimen.
Ik zuchtte diep en sloot Twitter maar weer af.
Ik begon doelloos op het internet te surfen en na enige tijd tikte ik de naam van de dansschool in op google.
Just Dance, zo heette de dansclub. Hoe origineel.
Ik klikte op de titel “Albums” en klikte verveeld door de foto’s heen.
Ik moest even goed kijken, maar als ik me niet heel erg vergistte zag ik Jazz op een van de foto’s staan. Ze stond voor een grote groep, maar de foto was van slechte kwaliteit en Jazz stond verder weg van de camera dan de andere mensen. Op de manier hoe ze daar stond viel me in dat ze waarschijnlijk de docente was.
Ik klikte direct op de titel “Docenten” en werd al snel tevreden gesteld toen ik een kleine pasfoto van haar zag. Jazz Mayden was haar naam. Ze gaf les in Streetdance en Reggaeton dance, volgens de site. De lessen waren op vaste tijden doordeweeks.
Ik realiseerde me opeens wat ik aan het doen was en schudde gefrustreerd mijn hoofd. Ik was dit meisje haast aan het stalken.
Toch kon ik het niet laten om nog even naar haar foto te kijken voordat ik de site sloot.

Reageer (5)

  • Derks

    vas happening zayn?

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Appelvlap

    StalkerxD love this story
    Xxx

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    ahaha zayn mag mij ook wel stalken hoor (:
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • ClarkeGriffin

    luuuuuuvveee it!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen