Foto bij 69. | My Friends From Hollandd!

Hij wordt steeds saaier hea?

’Komen jullie eten?’ Ik kijk op de klok en zie dat het al 7 uur is. We staan op en lopen naar beneden,nadat ik de DVD speler heb uit gezet. ’Hoe laat komen de meiden uit Nederland ook al weer?’ Ik kijk Say aan en haal mijn schouders op. ’Ik geloof rond 8 uur.’ Say knikt. Say heeft mijn vrienden uit Nederland al een keergezien, aangezien ik vriendinnen met haar ben vanaf dat ik hier woon. De hele woonkamer zit nog vol met visite dus gaan wij maar buiten op een kleed in het gras zitten. We pakken allemaal een bord en wat lekkers en gaan dan op dat kleed zitten, dat mijn moeder daar voor ons neer had gelegd. ’Het is wel mooi weer!’ Ik knik. Onder het eten hebben we het over de raarste dingen. Ik heb Tom nog steeds niet echt gesproken. Morgen moet het wel, dan gaan we de hapjes voor de date klaarmaken. Ik staar een beetje voor me uit en krijg het gesprek van de andere maar half mee. Ik hoor opeens een gil en schrik op uit mijn gedachten. ’M-J, Janneke, Mieke, Sabine!’ Ik spring op en geef ze allemaal een knuffel. ’Waarom gilde één van jullie eigenlijk?’ Ik zie Janneke en M-J over mijn schouders kijken. Ik volg hun blik en kom uit op Tokio Hotel. Ik pak Janneke en M-J bij hun armen en neem ze mee naar het kleed, Sabine en Mieke volgen ons. ’Say, jij kent hun wel, Elle , jij vast ook wel. Jongens, Dit zijn; Janneke, M-J, Sabine en Mieke.’ Ik wijs ze een voor een aan. De jongens staan op en geven hun een hand. Janneke en M-J kijken ze nog steeds met grote ogen aan. ’Niet erg charmant als je zo kijkt.’ Fluister ik bij hun oren. Ze schrikken ‘wakker’ en kijken mij boos aan. Nadat iedereen is voorgesteld gaan we weer zitten. ’Dit past niet helemaal.’ ’Niet helemaal of helemaal niet?’ Ik kijk Gustav droog aan. ’Helemaal niet. Ik haal wel een nieuw kleed.’ Ik loop naar de garage en zoek nog een kleed, als ik er eentje gevonden heb loop ik weer terug, leg het goed neer en ga er op zitten. ’Moeten jullie ook nog wat eten meiden, er is nog eten genoeg.’ Mijn moeder staat in de deuropening en kijkt Janneke, M-J, Mieke en Sabine vragend aan. ’Lekker, ik heb wel zin in iets.’ ik rol met mijn ogen. ’Jij hebt altijd wel zin in iets lekkers M-J!’ M-J steekt haar tong uit en loopt dan achter Sabine, Janneke en Mieke aan naar binnen. Ik ga weer op het andere kleed zitten en kijk naar de andere. ’Wat?’ ’Hoe lang blijven hun?’ ’Morgen gaan ze om 12 uur al weer weg, Jammer genoeg.’ De jongens knikken. Janneke, M-J, Mieke en Sabine komen weer bij ons zitten en beginnen te eten. Als hun klaar zijn met eten staan we allemaal op. ’Zullen we naar het pleintje hier?’ Iedereen stemt in. Ik loop naar binnen om mijn moeder even te zeggen dat we weg zijn en loop dan, met de rest achter me aan, naar het pleintje. ’We hebben trouwens ook nog een cadeautje voor je Eline.’ We zijn ondertussen op het plein aan gekomen en gaan op de stoep zitten. ’Gefeliciteerd met je verjaardag!’ Omstebeurt feliciteren ze me en geven me dan een groot cadeau. Ik ga weer zitten en leg het pakje op mijn schoot. Ik pak het voorzichtig uit en begin dan te gillen.

Reageer (7)

  • XmiekjeX

    Meiden, meiden!!
    Ik kom in het o zo super leuke verhaal voor (A)
    Ik zeg alleen nie heel veel xD wat ben ik toch weer saai (A)
    haha..
    Kusje!! <3

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Sorry dat ik het een tijdje niet las
    maar ik kwam even niet op Q
    Ik had er even geen zin in
    Kan gebeuren natuurlijk [a]
    Maar goed
    Ik heb nu kei koppijn -.-
    Dus geen lange reactie
    Ga maar weer snel verder [a]
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • Villanelle

    Snel veder^^
    Xx.

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    :O wat zit er in!!?

    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    WAT?WAT?WAT?! =D
    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen