Ik loop in gedacht door het dorp.
Dan bots ik opeens tegen een knappe jongeman aan en ik val op de grond omdat hij nogal stevig is.
"Ow sorry het spijt me ik zat niet op te letten" zegt een lieve stem tegen me en de jongeman helpt me opstaan.
"Het maakt niet uit ik zat ook niet op te letten" zeg ik terwijl ik mijn kleren schoon klop.
"Ik heet Justin" zegt de jongeman zich voorstellend Hoe heet jij?"
"Ik heet Stella en ik woon in het herberg hier vlak bij en daar is mijn vriendin Hannah wil je een keer langs komen?"
"Ja dat lijkt me leuk" was zijn antwoord
Dan lopen we allebei weer verder.
Ik voel mijn hart heel snel kloppen.
Vlinders in mijn buik.
Ik dacht "Wat gebeurt er met me?"
Ik loop gewoon verder en ik kom bij een boek winkel.
Ik stap de boek winkel binnen en kijk om me heen.
Het ruikt hier muf en er zit een laag stof op elk boek.
Er komt een oud dametje naar me toe lopen en met een trillende stem zegt ze "Hallo mooie jongedame wat kan ik voor je doen?"
"Ik zoek een leuk spannend boek om eens te lezen in bed anders verveel ik me zo omdat ik niet kan slapen :P"
De oude vrouw zet haar brilletje op en loopt naar 1 van de volle boekenkasten.
Ze pakt een oud boek uit de kast.
Ze blaast het stof er af en geeft het aan mij.
Heksen en Tovernaars spreuken heet het boek.
kijk bekijk de kaft eens goed, het heeft een eigenaardige kleur.
Ik bedank de oude vrouw en geef haar wat geld.
Als ik de winkel uit ben dan zie ik Justin weer.
Ik ben een beetje teleurgesteld als ik ontdek dat hij me niet gezien heeft.
ik loop gewoon naar huis en als ik in de kamer kom dan ga ik lekker op het bed zitten en begin te lezen.
Dan hoor ik Stella binnen komen en leg het boek weg.
Ze heeft boodschappen tassen in de handen.
Wat eten we? vraag ik
Macaroni zegt ze terwijl ze de tassen neer zet.
Jammie!<3 zeg ik en ik ga weer verder lezen.
Zonder dat ik het door heb zit ik zacht de tekst uit het boek op te zingen.
Dan gebeurt er iets raars.
Opeens is de hele kamer gevuld met zwarte katten.
Ik lees snel verder en zeg weer wat op en dan verdwijnen de katten.
Woow dat was raar zegt Stella
Inderdaad zeg ik verbijstert en een beetje grijnzend
Ik zit te denken "Dit is dus echt een tovernaars boek, er staan echte spreuken in, hmmm hier staat wat, alleen mogelijk door magische wezens, ik wist dat ik vampier was maar dat ik magisch was dat wist ik niet ik wist echt niet dat ik kon toveren, wel heel leuk >:D
Terwijl Stella staat te koken boven een vuurtje (het gebouw is brand vrij) pak ik de gitaar en ga naar beneden.
ik ga gezellig bij de openhaard zitten tussen een paar mensen en roep de ober.
Doe mij maar een aardbei drankjezeg ik en begin te spelen.
een leuk romantisch liedje en iedereen gaat met de armen heen en weer.
als ik weer klaar ben beginnen ze weer te klappen en te juichen.
Als ik mijn aardbei drankje op heb ga ik snel weer naar boven en zie dat er een bord dampende macaroni op me staat te wachten.
Ik begin snel te eten en Stella komt tegen over me zitten en we beginnen al eten lekker te kletsen.
als we het op hebben gaan we lekker naar bed en ik val al snel in slaap en begin te dromen over justin heel romantisch....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen