Foto bij Hoofdstuk L

Hoofdstuk vijftig! Deze is lekker lang. (bloos)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • NoDeatheater

    Hahaha, Wesley is geweldig ;D

    1 decennium geleden
  • Squib

    geweldig, ook die laatste zin! Ik hou echt van Wesley! Ik raak verslaafd aan al jouw familieleden en beste vrienden van de hoofdpersonages dus vertel eens hoe je dat voor elkaar krijgt! No overkomt dat me vaker omdat ik over het algemeen de hoofdpersonen niet kan uitstaan. Zo kan ik Harry niet uitstaan maar ik ben helemal verslaafd aan Ron en Hermione maar dan vooral aan Ron omdat hij dus gewoon helemaal niets kan behalve een ntzettende idioot zijn en eigenlijk nog dapperder als Harry omdat hij overal bang voor is maar hij doet het wel even allemaal maar nu begin ik er omheen te draaien en als ik eerlijk ben ik hou gewoon van al je personages, ik hou van je schrijfstijl, ik hou van perciver en ik hou van je naam en dit is het einde van deze ontzettend lange reactie die dus niet erg veel kern bevat.

    1 decennium geleden
  • xxmarithxx

    Hhahahahahahahahahahhaha =D
    Okeeeee, dit hoofdstuk behoort tot mijn favorieten. Zo, zo erg!
    Help me alsjeblieft herinneren dat ik nooit, maar dan ook nooit meer iets mag drinken tijdens het lezen van dit verhaal. Ik spuuugde bijna alles over het beeldscherm uit doordat ik zo hard moest lachen. Doordat ik het nog net in kon houden veranderde dat in een hoestbui, en dat hielp nou ook niet bepaald. Hoewel ik nog nooit zo'n welkome hoestbui heb gehad, dit is geniaal!
    IK HOUD VAN WESLEY, op de een of andere manier gebeuren er altijd grappige dingen als hij in de buurt is. En de Wesley-Weasly grap is cooooool =D
    Nee, dit hele hoofdstuk is cool. Neee, dit hele verhaal is cool. I LOVE IT. I absolutely adore your story.
    Nu ga ik verder adoreren in mijn Perciver-fangirl-wereld. *doet driedubbele happy dance*

    1 decennium geleden
  • Addlestone

    Ah, wat zijn ze toch weer lief en kinderachtig! Mijn god, ik vind dit verhaal zo geweldig! Het gaat op het moment niet goed met me, maar als jij een hoofdstukje schrijft, fleur ik weer helemaal op! Good job!

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Ik zou juist nog meer binnen komen... (I'm a perv...)
    Echt geweldig!
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen