Ik heb nog de tijd gevonden om een klein stukje te schrijven. Ik weet wat jullie nu denken "hij is al achttien." klopt, maar mijn verhaal loopt achter remember?;p

Echt bedankt dat jullie wel begrijpen dat het minder gaat worden komende weken! Love ya all!

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • YourLittleEl

    hahah yyuuuuuy ;D snel verder ;D xxxxxx
    als je tijd hebt ea ;d xx

    1 decennium geleden
  • Brilliam16

    owyeaaaaah! *habby birthday toooo HARRYYYYY , happy birthday toooo HARRYYYYYY, happy biiiiiirthday dear HAAARRYYYY, happy birthday tooo YOUUUU!

    owyeahhh ik kan zo mooi zingennn :) ow shit zie nu pas dat ik : habby birthday heb geschreven whahahha, oeps nouja geen zin om het te veranderen -_- ga maar snel verder schrijven als je tijd hebt schatje, 't is een super goed verhaal! Kussss(H)

    1 decennium geleden
  • quotelover

    love ya tooo! Hmm... dit wordt een fake vrolijk bericht want ik ben freakin' down... Oh en jij hebt ook
    "freakin'" gebruikt! Ja ik vind dat hip want ik zeg dat ook vaak! (beetje vaag maar goed) En ik heb zo'n medelijden met ze en met Leigh ook wel maar het meeste met de jongens, ik zou echt weigeren om door te gaan. Een tent van zolder halen en in het ziekenhuis bivakkeren boohya! Oh en ik heb echt totaal niks te zeggen behalve dat ik woedend ben op mijn ouders en eigenlijk ook mezelf en nu met een gezicht op onweer op mijn pizza aan het wachten ben en dat is dus niet zo gezellig, maar ik heb een ander idee want ik ga gewoon slijmen.punt. want jouw verhaal is gewoon genius! En je schrijft zo goed, I am sooooooo jealous! Ik zie het gewoon voor me! That's a gift! (zie je de uitroeptekens?) Oh en nee ik ga geen verhaal op Q schrijven, het zou voor school zijn maar iemand anders heeft het al gemaakt *springt een gat in de lucht* Mijn redenen om geen story te gaan schrijven: Nooit tevreden (mijn perfectionisme is echt richting de psychiatrische kant (en dit keer overdrijf ik niet, ik zit alleen maar mezelf in de weg));Ik kan niet tegen vrije druk (whut?!), dat ik iets in moet leveren maar niet precies duidelijk wanneer, dan komt het dus nooit (haha zeg nooit nooit... oeps nou zeg ik het zelf) en dat is zegmaar met een verhaal ook, ik kan het zelf controleren;vaker een writersblock dan inspiratie;en ik ben gewoon niet goed genoeg, vooral tegenover sommigen hier *wijst ook naar jou* (en ik weet van mezelf dat ik dat niet echt acceptabel vind... *schaam*) see ya later alligator!

    xx

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen