Foto bij Here we are at the start

Part 7

||Jack POV||

Ik liep via de trap het strand op, na 2 stappen gezet te hebben had ik spijt dat ik gewoon mijn schoenen had aangedaan. Als ik straks mijn schoenen uit doe komt er 2 liter zand uit.

Het is hier veel beter dan Scheveningen, de zon is warmer, het water ziet er beter uit en ze hebben hier tenminste palmbomen.

Matt en ik liepen verder in de richting van Kacey, ze lachte naar me toen ze ons zag aankomen lopen.

Jack: Hey Kacey.
Kacey: Hoi Jack.
Jack: Dit is Matt.

Ik wees naar Matt.
Kacey wees naar Dustin en Ashley.

Kacey: Dit zijn Dustin en Ashley.

Ik stelde me voor aan Ashley en Dustin. Matt leek een soort in trans toen hij Ashley zag. Dustin keek hem aan. Dustin is nooit veranderd, hij beschermde altijd zijn familie en vrienden netzo als zijn vader.

Jack: Matt en ik hebben wel zin in een ijsje, weten jullie misschien waar we die kunnen halen?
Dustin: Ik heb eigenlijk ook best zin in een ijsje, we kunnen wel meegaan. Dan laat ik je zien waar je de beste ijsjes kan halen.

Dustin was al onderweg naar de boulevard, dus besloten we om maar mee te gaan. Ik was al blij dat hij me niet herkend had, het was raar om bij familie te zijn zonder dat diegene het weet.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen