Foto bij Change 14

My name is Ed, Ed Sheeran
'It's so stupid you guys became 3rd last night on the x-factor' zei ik. 'I wanted to win too, but, there's nothing you can do about it' antwoordde Zayn en hij slaakte een diepe zucht. *awkward silence* Daar zaten we dan. Met zijn zessen in mijn hotelkamer terwijl we wat dronken. Gisteravond was 1 van de leukste avonden uit mijn leven. Ik heb Danielle ontmoet, ik heb One Direction live gezien, ik heb de andere kandidaten ontmoet, maar bovenal was het heel gezellig.
'What's this?' onderbrak Harry de stilte. Ik keek op en zag dat hij mijn liedje aan het lezen was. Ik gritste het uit zijn handen en zei: 'How did you get this?!'
'It was on the table, and you know, the song is not bad at all' zei Harry.
'I didn't know you were a songwriter' zei Niall en hij keek me aan met zo'n blik van: Waarom heb je me dat nooit verteld? Ik antwoordde daarom snel: 'Oh, it's no big deal, yesterday this just came into my head and i wrote it on a paper. I'm not going to do anything with it, i can't even sing though' Niall knikte naar me. Harry had inmiddels zijn telefoon gepakt. 'What are you doing?' vroeg ik. 'I know someone who can sing' zei hij en hij toetste een nummer in. 'Hey, can you come over here? I have something you might be interested with' De gast aan de andere kant mompelde iets onverstaanbaars en hij hing op. Ik keek Harry niet-begrijpend aan en hij zei: 'You'll see in 10 minuts' Ik knikte en ging naar de keuken wat drinken halen.
Na 10 minuten ging de bel. Nog voordat ik nog maar 1 beweging kon maken stond Harry al op en liep naar de deur. Hij deed de deur open en daar stond- 'OMYGOSH A GINGER!' Ik sloeg mijn handen voor mijn mond. Het was eruit voordat ik het ook maar doorhad. Iedereen keek me echt aan van 'Wat doe jij nou?' Altijd heb ik al bewondering gehad voor gingers, ik vond ze cool, HEEL cool. Ik was altijd jaloers op die 3 mensen van de hele school die ginger waren. Zelf had ik er vroeger zelfs aan gedacht het zo te verven. 'I'm sorry, i just think gingers are really cool' zei ik, en ik werd vreselijk rood.
'It's okay' zei hij. Hij kwam naar me toe en stak zijn hand uit: 'My name is Ed, Ed Sheeran' Ik gaf hem mijn hand en antwoordde: 'My name is Brigitte Mayer'
Ed liep naar de rest van de jongens en groette ze. Ik bestudeerde hem even. Hij was ginger, hij was niet heel lang en-. Mijn gedachten werden onderbroken door Ed: 'So, what's the reason i'm here?'
'Well, you said to me if i had any requests for you, i had to call you. So, i have a song for you!' zei Harry en hij lachte. 'Oh Yeah, cool, can i see it?' vroed Ed. Harry pakte mijn lied en gaf het aan hem.
Toen Ed klaar was met lezen zei hij: 'That's a very good song. Who wrote this?' Gelijk gingen er allemaal vingers mijn kant op. Ik begon the blozen en zei: 'Me'
'You wrote this? Wow, this song is so well written, you even made your own music!' zei hij enthousiast.
'It's no big deal' zei ik weer.
'Can i take this with me? So i can learn the song. I'll pick you up tomorrow and i'll bring you to the studio' Ik verslikte me in mijn drinken. 'Wh- Wh- Bleh, What do you mean studio?! We are not going to record it right?'
'Ofcourse we are, people need to know this song!' zei Ed, nu nog enthousiaster.
'Come on!' Liam gaf me een duwtje. 'You should take this change! Working with Ed is what everybody wants!'
Ik lachte naar Liam en zei: 'All right, all right, i'll do it'
'Tomorrow, i'll pick you up at 10 o'clock in the morning and i'll bring you back at, i'll say 8 o'clock in the evening'
'8 o'clock! That's a very long time in the studio than!' zei ik geschrokken.
'Don't worry, you won't regret this' antwoordde Ed, en met die woorden verliet hij de kamer.
'We have a new songwriter in da housseeeeeee' zei Louis. Ik lachte. Was dit wel een goede keus? Ik moet ze maar vertrouwen.

Reageer (8)

  • Horandeluxe

    EDTJE! ♥

    1 decennium geleden
  • EdSheeranLuf

    EDDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3

    1 decennium geleden
  • knowledge

    hihi i'm a ginger too :D

    i'm absolutely, without a doubt, completely in love with this story!

    ga please snel verder!!<33

    1 decennium geleden
  • xMandyx

    omygosh.
    beste verhaal.
    ooit! <33

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen