Foto bij 4.1 Sage Cunningham

Madison Reynolds

Oeps de Joker hoort inderdaad bij Batman haha gaat ver dat ik deze fout maak. Ik kijk al de hele week supermanfilms met wat vrienden dus vandaar. En bedankt voor alle lieve reacties.

Ook als jullie spelfouten vinden zet het alsjeblieft bij de comments. In ben namelijk dyslectisch dus die zullen zeker vaker gaan voorkomen.

En nog iets totaal irrelevants, ik kom net van de kapper vandaan en het is echt totaal verpest. Weten jullie iets waardoor je haar sneller kan groeien want ik kan me echt niet vertonen met dit kapsel...

Laat allemaal een reactie achter en druk op die groene knop, want dat maakt me blij (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • FollowDreams

    Snel verder (;

    1 decennium geleden
  • Goody2shoes

    als je warmte op je haar gebruikt (stijltang, haardroger, ...) groeit het sneller maar dat is wel slecht voor je haar dus je kan best een warmte beschermend product opdoen :)

    1 decennium geleden
  • Amused

    De commentaar die ik nu ga geven is opbouwend bedoelt, ik wil je verhaal zeker niet afkraken!
    - Je zinnen beginnen heel vaak met het onderwerp en dat leest vervelend, probeer dat te vermijden.
    - Ik heb niet echt schrijffouten ontdekt in dit deeltje.
    - Je andere verhalen heb ik ook gelezen en tot nu toe vind ik dat ze een beetje op elkaar lijken. Nieuw knap meisje in de school, direct vriendinnen, direct aandacht van de knapste jongens, direct naar de leuke feestjes. In het echte leven gebeurt dit niet, dan ben je eerst het buitenbeentje en praat er niemand met je, zeker niet de knappe jongens en de populaire meisjes.

    1 decennium geleden
  • BlackLeather

    snel verder! heel mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Nice! ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen