Foto bij Hoofdstuk 16

We zijn in de winkel aangekomen. Omdat Louis helemaal wit is herkenden ze hem niet. Zo nu heb je toch eigenlijk wel je vermond he vraag ik. Ja eigenlijk komt het wel goed van pas. We pakten het beslag. Anders zullen we ook nog wat andere dingetjes halen, dan kunnen we deze avond nog wel even een filmavondje houden. Ja dat lijkt me een leuk plan. We pakten een paar zakken chips, wat drank snoep en nog wat andere lekkere dingen. Toen we afgrekend hadden gingen we weer lopend opweg naar huis. STOP zei ik. Ik heb eigenlijk helemaal geen leuke films thuis, zullen we er een paar huren? Uhm ja als jij dat goed vind, vind ik het ook goed. Ik pak zijn arm en sleur hem mee een andere kant op. Na een half uur stonden we weer buiten de winkel. We vonden het nog wel moeilijk 'nouja Louis dan' om een film uit te zoeken. Louis had wel 10 leuke gezien waarvan hij er maar 3 moch uitkiezen. Dat vond hij een ramp. Ik had tegen hem gezegt dat we hier nog wel een keer langs zouden gaan om een paar films te huren. Dat maakte hem al weer een stuk vrolijker. Nu liepen we echt richting huis. Toen we thuis waren gingen we verder met de cake waar we mee bezig waren. Dit keer zonder een gevecht, want dat zou zonde zijn geweest van het beslag. Louis wou graag een wortelcake maken. Gelukkig hadden we nog wel wat wortels liggen, dus we hoeften niet weer naar de winkel. Alles was goed gelukt, zelfs de wortels zaten er goed in. De cake ging nu de oven in, dus konden wij beginnen met ons filmavondje. We legten de andere spullen die we hadden gekocht voor ons neer zodat we konden pakken wanneer we wouden. Louis greep al gelijk naar de drank. He meneertje wel een beetje rustig aan he. Komt goed hoor mevrouw Tomlinson. Ik moest lachen bij de gedachte dat hij me al Tomlinson noemde. Welke gaan we eerst kijken? Die is leuker voor als het straks donker is, die is ook leuk als het donker is en om mee in slaap te vallen, dus laten we die humor film gaan kijken. Mijn hersenen moesten even werken. Ja is goed zeg ik. Hahaha jou gezicht zegt Louis. Ik zet de film aan en kruip lekker in Louis armen. Omg zie dat gezicht hahahahaha. Ik moest heel hard lachen. Louis keek me even aan en begon toen ook heel hard mee te lachen. Je bent me er toch ook 1 zei hij. Nou ja zeg het is gewoon heel grappig daarom moet ik lachen. Hij keek naar me met pretoogjes. Ik gaf hem een duwtje in z'n zij. En begon op hem te zitten. Ik gaf hem een kus, en die kus werd een zoen. Hij tikte met zijn tong tegen me lip, en ik deed me mond een stukje open. Pestkop zei hij er onderdoor. Nu deed ik me mond wat verder open en kon zijn tong er beter in. Ik hou van je Lauren. Ik ook van jou Louis. Na een paar minuten gingen we de film weer verder kijken. Ik snapte er eerst even niks van maar na een tijdje kon ik het weer vatten. Die drank die we hadden gekocht was echt super lekker en ik voelde me dan ook al wat losser. Toen de film was afgelopen ging ik raar dansen. Heb je weer te veel gedronken? Nee totaal niet. Hij kwam bij me staan en we gingen samen helemaal los op muziek van de aftiteling van de film. Dit beloofde nog een super avond te worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen