Verveeld zaten we met zijn allen in het appartement van Liam. De sukkel was gaan sporten, sporten als in joggen. Wie ging er nou joggen? Ik hield meer van een normale fitnessruimte.
Toen de deur openging keken we allemaal automatisch op, ook al kon het niemand anders zijn dan Liam.
‘Lekker gejogd?’ Vroeg ik sarcastisch.
Hij grijnsde breed en knikte.
‘Morgen ga ik weer.’
Harry en ik grinnikten en hij keek ons duister aan.
‘Wat nou?’
‘Waarom wil je opeens aan je conditie werken? Tot gisteren had je nergens last van.’ Zei Harry.
‘Ik werd vandaag maar even met mijn neus op de feiten gedrukt dat mijn conditie beroerd was. Ik kon rennen wat ik wilde, maar het meisje dat voor me rende kon ik absoluut niet inhalen.’ Zei hij grijnzend.
We lachten allemaal even vol leedvermaak maar hielden daar al snel mee op toen we Liams gezicht zagen.
‘Ik ga douchen, mijn lichaam is dit duidelijk niet meer gewend.’ Zei hij, waarna hij verdween naar de badkamer.
‘Wat gaan we doen vandaag? Zondag is echt een niets-doen dag.’ Mompelde Louis.
‘We kunnen gamen?’ Stelde Harry voor.
Iedereen haalde zijn schouders op, gamen deden we de laatste tijd iets te vaak. We hadden momenteel een pauze met de band, waardoor ook onze oefeningen samen verminderd waren.
‘We kunnen gaan eten?’ Piepte Niall vanaf de bank tegenover ons.
Ik rolde met mijn ogen en keek hem verveeld aan.
‘Toch niet wéér bij Nando’s?’
Niall grijnsde en haalde zijn schouders op.
‘Weet jij iets beters dan?’
Omdat niemand iets beters wist, en Niall heel lang bleef zeuren, gingen we uiteindelijk naar Nando’s.
Niall griste meteen de menu kaart van de tafel, ook al wist hij al lang wat hij wilde hebben.
Ik staarde naar buiten en keek geeuwend toe hoe verschillende mensen een gebouw inliepen.
Een meisje dat met ferme passen de straat inliep trok mijn aandacht, en mijn maag maakte een vreemd sprongetje toen ik Jazz herkende, het meisje dat zo goed kon dansen.
Ik zag haar enkele minuten later langs het restaurant lopen, zich blijkbaar niet bewust van de sexy manier hoe ze liep, en ze rende met snelle passen de trap op die naar het gebouw leidde.
Nu mijn nieuwsgierigheid gewekt was keek ik naar het gebouw en realiseerde me dat het een dansschool was.
Ik glimlachte even en richtte me toen weer op de menukaart voor me.


22 abo's (: Heel erg bedankt!

Reageer (3)

  • FollowDreams

    Snel verder! (:

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    loooooove it (L)
    snel verder X

    1 decennium geleden
  • xKennedyx

    Verder! ^_^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen