Foto bij 001.

Ik smoorde een geeuw achter mijn hand terwijl Sarah druk in mijn armen bewoog.
‘Wanneer komt ie nou? Niall!’ Piepte ze.
Ik glimlachte naar de tweejarige hummel en drukte haar beschermend tegen me aan terwijl de gillende meisjes achter me begonnen te springen.
‘Daar komen ze! Daar! Rechts!’ Hoorde ik een meisje naast me zeggen.
Ik keek ook even die kant op en zag inderdaad de groep One Direction met hun bodyguards langs de hekken lopen.
Ik wees Sarah erop en ze begon hysterisch te gillen.
Ik schudde lachend mijn hoofd en gaf haar haar zelfgemaakte kaart.
Ik had een rood hart uitgetekend op een stuk karton en Sarah had haar creativiteit erop los gelaten. Overal stonden krabbeltjes, strepen en één mislukt hartje. Ik had haar handen in de verf gedoopt en de twee kleine afdrukken stonden onder de naam van Niall Horan, geschreven in grote sierletters.
Sarah was een grote fan van de band One Direction, ook al was ze pas twee jaar oud.
Ik moest alle moeite doen om Sarah vast te houden en te voorkomen dat ze uit mijn armen zou springen toen de jongens bijna bij ons kwamen.
‘Niall! Niall! Niall!’ Piepte Sarah opgewonden.
Een van de jongens, Louis Tomlinson, hoorde de kleine Sarah en stootte Niall aan.
Hij wees naar Sarah en ze begon nog harder zijn naam te gillen. Ze wapperde met het rode hart in zijn richting en de jongens glimlachten even.
Niall kwam naar ons toe lopen en hield een meter voor Sarah stil. De meiden om ons heen duwden zichzelf tegen de hekken om maar zo dicht mogelijk bij hem te zijn.
‘Hallo lief meisje. Alles goed?’ Zei Niall glimlachend.
Sarah, de hyperactieve Sarah, was nu opeens verlegen en glimlachte haar melktandjes bloot.
‘Geef hem je cadeautje maar.’ Fluisterde ik haar toe.
Ze duwde even haar gezichtje in mijn hals en ik glimlachte even naar de blonde jongen voor me. Zijn ogen namen me onderzoekend op en ik draaide Sarah resoluut om in mijn armen.
Die jongen had niet de hele dag de tijd.
‘Alsjeblieft.’ Zei Sarah met een zachte stem.
Niall pakte het kartonnen hart aan en keek er vertederd naar.
‘Heb jij dat gemaakt?’ Vroeg hij vrolijk.
Sarah knikte en ze pakte snel een lok haren van mij vast. Dat deed ze altijd als ze nerveus was.
‘Wat mooi. En heeft je grote zus je daarbij geholpen?’
Zijn ogen blikten weer in die van mij en ik glimlachte nerveus.
‘Niall! Kom, we moeten gaan.’ Schreeuwde Liam van een afstand.
De blonde Ier drukte snel een kus op Sarah’s wang en liep toen met een raar huppeltje verder, zwaaiend met Sarah’s cadeautje.
‘Was dat niet lief van hem?’ Vroeg ik lachend aan Sarah, die haar handen op haar wang hield.
‘Ja mama.’ Zei ze, en ze verstopte haar gezichtje weer in mijn hals.

Reageer (9)

  • Derks

    echt zown lief verhaal (ik heb het al eens gelezen maar t is zo lief dat ik het opnieuw lees, wanneer komt hfst 28??)

    maar ik snap niet waarom ze opeens 1D ontmoeten...

    1 decennium geleden
  • justZoey

    ik hou nu al van dit verhaal!!!

    1 decennium geleden
  • RecklessGirl

    Ik ben verkocht.. Abo!!!

    1 decennium geleden
  • lovehoran

    ABO ! :D

    1 decennium geleden
  • harrytomlinson

    Aboooo !

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen