Foto bij ``57``

‘Alex, we moeten gaan’ klinkt het raspend. Die persoon die me probeert te wekken heeft gister flink gefeest schiet er door mijn hoofd. Ik reageer er verder niet op. ‘laat me nou maar naar binnen gaan. Het is heus niet dat ze nu iets aan het doen zijn dat ik kan verstoren’ knorrig. Het zou me niets verbazen als het Dean is. Ik kruip wat dichter tegen Green panther. Hij drukt zijn lippen op mijn voorhoofd. ‘zullen we ze even pesten?’ vraagt hij zacht. Ik knik en hij draait me om. Snel maakt hij mijn top los en ik draai me weer om. Ik ga tegen hem aan liggen en hij trekt het deken zo ver weg dat het lijkt alsof ik geen kleren aan heb. Ik verberg mijn gezicht een beetje en voel de koude lucht naar binnen komen. ‘Alex, we gaaa………..n’ Dean weet niet waar hij moet kijken. Green panther strijkt over mijn rug en vermeid zorgvuldig mijn litteken waar nu een gaasje over heen zit. Ik had gevraagd of hij dat nog had willen doen voordat we zouden gaan slapen. ‘Ik kom er zo aan’ mompel ik zacht. Dean kucht en kijkt boos naar Green Panther. Ik draai me nu om en begin hard te lachen. ‘ik kon het niet laten, ik moest zijn uitdrukking even zien’ Dean stapt snel de tent uit. ‘ze zijn echt niets verandert’ mompelt Hunting bunny lachend. ‘al tijd die geintjes’ ik kleed me snel om in mijn normale kleren en geeft green panther een knuffel. ‘ik wou dat ik langer kon blijven’ hij knikt. ‘ik heb nog iets voor je’ hij schuift iets in mijn zak. Ik krijg een brede glimlach als ik weet wat het is. Snel doorzoek ik mijn tas en leg iets in zijn hand. Het is de ketting die ik had gekocht. De blauwe vlinder. ‘je moet trouwens eens met Bambi praten’ Green Panther krijgt gelijk een rode kleur over zijn gezicht. ‘zie je wel dat je haar leuk vind’ hij doet zijn armen over elkaar en kijkt weg. ‘ik vind white dear niet leuk’ snel neem ik afscheid van de rest en loop terug naar de auto. Toch zou ik willen weten van wie dat gezicht was dat ik vannacht had gezien. ‘en hoe voelt het om je vriendje te moeten verlaten?’ vraagt Dean. Ik zie aan zijn hoofd dat hij me probeert te pesten. Ik buig naar voor en geef Sam een licht kusje op zijn lippen. ‘ik verlaat hem niet hoor’ Dean is gelijk stil terwijl we er van door gaan. Ik haal het kleine amulet uit mijn zak en kijk er naar. Het is een Zwarte wolf. Het moest mijn moeder voor stellen.

Reageer (2)

  • GetHimAPony

    SNEEL VEERDEEERR D; !!!!!

    1 decennium geleden
  • Paddo

    AAAAAAAWWWWWWWHHHHHHHHH!!!! Snel verder!!(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen