Foto bij An unexpected suprise

Hallo allemaal,

Ik merk dat er minder reacties en kudo's komen de laatste tijd, terwijl het aantal abo's vrijwel gelijk blijft. Ik wil graag van jullie wat hiervan de reden is :). Is het minder leuk? Is het langdradig? Draag het aan!
Jullie weten dat ik mijn uiterste doe om jullie te boeien, ondanks mijn priveleven post ik trouw iedere dag (ongeacht het tijdstip) hebben jullie een specifieke reden? Is het niet meer leuk? Hoe dan ook, het gala nadert en daarmee nadert ook de waarheid :)...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Spotgaai

    Goed, ik zal weer eens een reactie plaatsen, met een reden waarom ik zo'n tijd niet reageerde: Ik ben lui :3
    Maar goed, over het verhaal:
    Het is en blijft een superspannend en superleuk verhaal, en ik verbied je te stoppen :P
    Anders kom ik Peter stelen =D

    1 decennium geleden
  • Knives

    Ik schrijf bijna nooit een reactie, vergeet het altijd!
    Maar je verhaal is zooo geweldig eh, ik vind het echt super dat je over Peter Pan schrijft <3

    1 decennium geleden
  • Unofficial

    weet je ik plaats eigenlijk nooit een reactie (ja, ik schaam mij nu diep) maar je hebt echt geen flau idee hoe blij ik word als er weer een nieuw hoofdstuk is geupload :D

    1 decennium geleden
  • W00T

    Ik reageer nooit, dat weet ik.. Maar dat ligt niet aan jou, ik lees dit verhaal net pas en moest dus best wel veel inhalen! ;D

    1 decennium geleden
  • Someday

    Er is niets mis met jou verhaal, helemaal niets! Ik heb zelf allemaal problemen met het uitzoeken van een nieuwe vervolgopleiding, aangezien ik alweer afgewezen ben. Mijn ouders proberen me ondertussen half te dwingen naar de havo te gaan, dus ik stress hem echt helemaal hier. Natuurlijk is ook de onzekerheid of ik wel geslaagd ben nog heftig aanwezig. Kortom, het zit me privé niet helemaal mee en jou story heeft daar niets mee te maken want die is gewoon geweldig. Ik vind het gewoon moeilijk om een leuke reactie te schrijven als ik me helemaal niet fijn voel, dan lukt het gewoon niet en komt er uiteindelijk een stomme reactie te staan. Ik ben erg benieuwd naar Anna haar jurk vooral, dat wordt vast en zeker een plaatje. Wacht, dat betekend toch niet dat na het bal je verhaal stopt he?! Dat zou echt een ramp zijn, it can't end. Tenzij je daarna een nieuwe Peter Pan story schrijft, misschien zou ik er dan nog een ietsie pietsie beetje mee kunnen leven.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen