Foto bij ``56``

‘ik wil ook een kusje’ Dean staat op en loopt op Green panther en mij af. Ik ontwijk Dean snel en hij stoort zich boven op Green Panther. Ik begin hard te lachen. ‘weten ze wel dat zo’n “kus” voor vriendschap staat?’ hunting bunny trekt me van ze weg en schud haar hoofd. Het was al een paar uren later. Sam lag half te slapen terwijl Dean nu verwoed Green panther van zich af probeert te houden. Snel knik ik naar Smoking bear en lopen Hunting bunny en ik van het kamp weg. ‘we moeten snel zijn, de maan is bijna op zijn plek’ we beginnen te rennen. Het ritueel moest zo uit gevoerd worden. De vrouw die alle rituelen deed is er al als we aan komen. ‘Elder’ ik buig diep en kijk naar het water dat bijna zilver van kleur lijkt. ‘kind draai je om, ik moet het litteken zien’ ik draai me om en laat mijn top van mijn schouder halen. Het is niet heel koud maar comfortabel was het zeker niet. De vrouw gaat er met haar hand over heen. ‘ik weet genoeg, ga in het water’ ik doe mijn schoenen uit en stap in het water. Langzaam laat ik me er in zakken. Ik blijf met mijn hoofd boven water en kijk dan naar de 2 vrouwen. Ze begonnen van alles in het meertje te laten vallen en zeiden woorden die ik niet goed kan verstaan. Elder buigt naar voor en duwt mijn hoofd onder water. Even blijf ik stil onder water maar dan begint het ritueel echt. Mijn litteken begint te branden en ik heb het gevoel alsof ik uit elkaar wordt getrokken. Ik doe mijn mond open om te gillen maar krijg alleen maar water binnen. Dan wordt alles zwart. Ben ik dood? Nee, dat kan niet, ik voel het water nog. En mijn litteken. Een gezicht verschijnt voor me. Hij heeft kort bruin haar. Ik wil vragen wie hij is maar wordt dan uit het water gehaald. Ik neem een teug zuurstof en kijk naar de 2 vrouwen die naast me staan. ‘je bent voor even vrij’ Elder loopt weg en ik loop met Hunting bunny weg. ‘hoelang zijn we weg geweest/’ Hunting bunny kijkt naar de maan die bijna achter de bomen verdwijnen. ‘3 uur’ het verbaast me. Had ik zo lang mijn adem in kunnen houden. ‘ga slapen, Green Panther heeft nog een slaap plek voor je’ ik knik en kruip zijn tent in. Hij kijkt naar me en houd het deken omhoog. Ik nestel me naast hem en verwarm me aan zijn lichaam.

Reageer (1)

  • Paddo

    o.0 ZE HEBBUH JE GWN VERZOPUH maar je kwam terug xD Hahahahah xD :P:P:P:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen