Nieuw super romantisch hoofdstukje. Hope you'll like it! x Casey (PopRocket) ps. nieuwe gebruikersnaam

Alynne POV

Nadar Niall weg was gegaan hadden Harry en ik een lange discussie gehad over wie er als eerste ons zou komen opzoeken met zijn date. Na een hele tijd van discusseren waren we het er over eens geworden dat het in ieder geval niet Zayn zou zijn. Wie het we zou worden wisten we alleen niet tot Louis kwam aanlopen. 'Hey guys.' zei hij. Direct daarna begon hij iets in Harry's oor te fluisteren. En als ik het me niet vergis en ik Harry en zijn vrienden clubje goed genoeg kende wist ik vrijwel zeker dat het over mij ging. 'Heey Sooph!' zei ik tegen Lou's date. Wat hij aleen niet wist was dat ik en Sophie goede vrienden zijn. We kenden elkaar al sinds we acht jaar waren. 'Heey All, ik zie dat je eindelijk Harry aan de haak geslagen hebt.' 'Shhhh...' zei ik snel. Maar blijkbaar niet snel genoeg. 'Wat hoor ik daar? Was je al verliefd op mij?' 'Ehh.. ja, eigenlijk wel.' 'Waarom heb ik dan zo lang gewacht?' hoorde ik Hazza mompelen. Tja.. dat vroeg ik me ook af. 'Wat maakt het uit?!' zei Louis. 'Jullie zijn nu samen. Lets go party!' 'Woohoo dat doen we!' juigden Sophie en ik in koor.

Toen we met zn allen aan het dansen waren seinde ik Sophie die natuurlijk meteen naar me toe kwam. 'Wat vind je van Lou?' 'Nou.. eh.. hij is.. hij is eigenlijk super leuk!' stamelde ze. Aww.. wat waren ze schattig samen. Leve Nialls koppel kwaliteiten.'Dus je ziet hem wel zitten?' Tijd om te antwoorden had ze niet want een rustige melodie klonk door de speakers en Louis kwam haar ophalen. Hij pakte haar hand en nam haar mee. Voorzichtig legde hij zijn handen op haar heupen en kuste haar. Wow, onverwacht. Dat beloofd nog wat te worden!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen