Foto bij Change 13

Danielle
Daar zat ik dan, helemaal alleen op de bank in mijn hotel. Over een paar uur zouden de jongens komen om samen naar de finale te gaan. Ik denk dat ik al ongeveer 1 uur lang naar de grond heb zitten staren. Ik zette de tv aan om de kijken of er nog wat was gebeurd in de wereld. Ik zapte naar het nieuws en luisterde gelijk aandachtig. Ze hadden het over een meisje dat dood was gevonden in haar appartement. 'She was a victim from the class A, taken and put into prostitution. Class B, C and D aren't that bad. Only the class A contains the death. This is a very rare thi-...'
Van schrik zette ik de tv uit. Had ik het nou goed gehoord? Angel zat dus ook bij de klasse A? Langzaam drong het tot me door. Het systeem en de gevolgen. 'Ik wou dat ik mijn piano bij me had' dacht ik bij mezelf. Ik zou mijn gedachten in een piano-stuk kunnen zetten, of misschien? Nee, dat kan ik niet, of toch wel? Ik pakte een stuk papier en schreef alles op wat er was gebeurd en wat ik had gezien. Angel die in de sneeuw helemaal bleek in haar graf lag tot aan het nieuwsbericht dat ik net zag. The class A team... White lips, pale face... snowflakes... long nights... strange men... De woorden leken zichzelf wel te schrijven, zo snel ging het. Omdat ik alle muzieknoten ken als mijn eigen broekzak kon ik zelf ook de muziek schrijven. Eerst had ik een piano in gedachte, maar een gitaar zou beter passen. Na een uur was het af. Mijn zelfgeschreven liedje. Ik zong het nog een keer in mijn hoofd. Er rolde een traan over mijn wang, alle herinneringen kwamen naar boven. Ik pakte mijn pen en zette boven het papier: 'The A Team'

Voor ik het wist vloog de deur open. 'Hellooooooooooooooooooo' riep Louis. Hij gaf me een knuffel en zo volgde de rest. Ik pakte mijn jas en deed de deur dicht. Niall en ik liepen achteraan. 'Are you axcited?' vroeg Niall. 'I can't wait' zei ik en Niall pakte mijn hand. We liepen naar de achteruitgang waar een auto stond. Naja, een auto, het was wel een hele grote auto. Er zaten tv schermpjes in en een kleine bar. We hoefden er alleen geen gebruik van te maken, want het was niet zo lang rijden dus waren we er zo. Toen we uitgestapt waren gaf Niall me een kaartje en deed hem om mijn nek. Ik keek hem vragend aan en hij zei: 'Now you can sit in the VIP room' Hij gaf me een kusje op mijn neus en hij ging naarbinnen.
Ik volgde het bordje VIP seats en kwam uit bij een rijtje stoelen helemaal vooraan. Het was nog niet zo druk, nog al logisch, we waren heel vroeg. Ik ging op mijn plek zitten en keek om me heen. Na een kwartiertje kwam er iemand naast me zitten. Ze had bruin, krullend haar. Ze had door dat ik naar haar keek en ze stak haar hand uit en zei: 'Hello, my name is Danielle. You must be Brigitte' Ik gaf haar een hand en vroeg verbaasd: 'How do you know?' 'Well, you're dating Niall from One Direction, so people know who you are now' Ik lachte, ik vroeg me nog wel 1 ding af: 'Wait, what's your reason to be in the VIP room?' 'I work here, well, dance. And I'm dating Liam' 'Really!?' floepte ik er perongeluk heel hard uit. 'That's so cool!' Danielle lachte en zei: 'Haha, thanks. I bet we are going to see each other a lot! Can i have your phonenumber?' Ik gaf haar mijn nummer en zo kreeg ik ook die van haar. 'We are going to do something together, but i don't know when' We lachten allebei en daarmee was ons gesprek afgelopen. De lichten gingen uit en het aftellen was begonnen. De finale zou beginnen! Ik had heel veel beltegoed gekocht om zo veel mogelijk te stemmen dus ik zat al klaar. De muziek begon en de eerste noten werden gezongen. Het was nu echt begonnen.

Reageer (6)

  • Tinaaax257

    nu begrijp ik A-team pas echt.

    1 decennium geleden
  • Laauuraaxx

    Ik heb een abo genomen, omdat dit verhaal goed is
    Lovee ik ga snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • HarrysCats

    Hihi da's esn ed sheeran lied!

    1 decennium geleden
  • PluviophiIe

    Yaayy xD
    Snel verder =)
    ××Roww

    1 decennium geleden
  • Euforia

    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen