Foto bij 3. Fate is turning against me

Pauline kwam als een gek op me af stuiteren.
"Ik heb Harry's handtekening.", zei ze vrolijk. Ze liet haar iPhonehoesje zien en inderdaad, daar was de handtekening.
"Wat heb jij ondertussen gedaan?", vroeg ze nieuwsgierig. Ze gaf me nog een cosmopolitan. Ik twijfelde, maar nam hem toch aan. Louis was toch al weg, als ik er nu iets raars uitgooide, was dit alleen voor mijn vriendinnen.
"Louis vroeg me om te dansen.", vertelde ik. Toen leek het alsof haar hart stil stond. Haar mond viel open en toen begon ze als een gek op een neer te springen.
"Pauline! Je bent hier echt te oud voor.", zei ik lachend.
"En? Vertel eens, alsjeblieft. Ik moet alles weten."
"Waarom? Voor je One Direction blog?", vroeg ik. Ze begon ook te lachen en rolde toen met haar ogen.
Ik besloot om haar alles te vertellen. Dingen achterhouden lukte nu toch niet; Ik moest echt minder alcohol gaan drinken.
De hele tijd had ze een enorme grijns op haar gezicht.
"Je hebt gewoon zijn telefoonnummer." Ze slaakte een klein gilletje uit en deed toen net alsof ze zichzelf weer tot rust bracht.
"Weet je, misschien moeten wij ook maar gaan. Weet jij waar Delia is?", vroeg ze toen. Ik schudde mijn hoofd.
"Ik bel haar wel even." Ik wilde mijn mobiel uit mijn zak halen, maar daar was hij niet. De andere zak misschien? Nee. Mijn BH? Dat deed ik altijd als ik een rokje aan had of een broek zonder zakken. Nee, daar was hij ook niet.
Nog een keer checkte ik mijn zakken. Weg. Weg. Mijn nieuwe iPhone was weg. Mijn ouders zouden er nie- Louis. Louis nummer. Ik was zijn nummer kwijt.
"Pauline, mijn mobiel is weg. En dus ook Louis' nummer.", zei ik bijna huilend. Oké, het was nu wel duidelijk dat alcohol geen goede impact op mij had.
"Nee, rustig. Hij is hier vast nog wel ergens. We gaan naar de gevonden voorwerpen en als hij daar niet is, dan vragen we of ze ons morgen kunnen bellen. Misschien wordt hij later nog teruggevonden.", stelde Pauline me gerust.
Ik knikte en zag toen Delia naar ons toekomen.
"Hello ladies.", glimlachte ze. We keken haar beiden een beetje waterig aan. Toen ze vroeg wat er was, legde Pauline alles uit. Delia sloeg haar armen om me heen en gaf me een knuffel.
"Het komt goed, lieverd."

De volgende ochtend bleek echter dat er geen iPhone was gevonden. Mijn mobiel was echt weg, net zoals het telefoonnummer van Louis.


/// So here's the deal. Alle hoofdstukken liggen hier klaar. Als jullie zo snel mogelijk het volgende willen lezen, laat dan een leuke reactie achter (:

Reageer (14)

  • Tawariell

    Oh de titel zei het al hé... snel verder alsjeblieft! Je schrijft trouwens erg goed (:

    1 decennium geleden
  • Cisco

    Ik vind het kei erg van die iPhone, dat nummer vraagt ze gewoon via twitter!
    Maar kheb zo een vermoeden dat dat in uw verhaal niet zo zal zijn :D maar
    ga verdeeeeer :D

    1 decennium geleden
  • Lordd

    Aaahw, hoe kut. -.- Omg, ik zou doodgaan als me dat zou overkomen. xd Maar.. misschien heeft Louis haar telefoon zo (': Snelverder! xx'

    1 decennium geleden
  • MissesStyles

    1. Louis' nummer foetsie
    2. Nieuwe iPhone foetsie
    HEEEEEEELL

    1 decennium geleden
  • Mistique

    Aaah, neee.
    Life sucks. Poor her...

    Ik vind het nog steeds wierd. Als je snapt wat ik bedoel. Het is komisch om dit te lezen xd

    Snel uploaden all the way!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    én nee, Natuurkunde is nog niet af. Ik kon het niet laten :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen