Foto bij O77.

<3 I love each and every single one of you.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (80)

  • BabyWhale

    omg, veel sterkte !!!
    erg dat je pas zo laat naar school kan gan ;(

    1 decennium geleden
  • LivHoran

    Aawhh, sterkte! Ik rijd ook paard en wil er niet aan denken dat de hele zomer niet te kunnen doen, what means: ik leef met je mee! <3 En natuurlijk ook vanwege de operatie opzich en het feit dat het met school ook lastig wordt... STERKTE ! (H)

    1 decennium geleden
  • perfectnarry

    Ouch, that must hurt sweetie. Well, we, all your readers, are there for you, babe. <3'

    And I want to tell you one little thing, before I'm going to clean my room again - I made time to read the story k - I want to tell you that you are a really good writer and I want you to never stop, okay?
    I love you babe x

    1 decennium geleden
  • DewixStyles

    Sterkte, moet je na die operatie dan ook naar een revalidatie centrum? Ik zit daar nu namelijk en heeeeel misschien kom je dan in hetzelfde centrum terecht als mij? (: En voor je het weet mag je al weer uit die rolstoel, geloof me!

    xxx

    1 decennium geleden
  • AllWeWant

    He, sterkte he! Enigzins troost; een vriendin van mij kan ook de hele zomervakantie (en kon de afgelopen maanden, vanaf februari) niks doen. Dus er zit in ieder geval nog iemand anders enigzins in hetzelfde schuitje...
    Maar dit is in ieder geval wel weer een topstukje! Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren, want ik vond en (en vind natuurlijk nog steeds) altijd een geweldig verhaal. Je kan echt goed schrijven! :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen