Foto bij O77.

<3 I love each and every single one of you.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (80)

  • Troian

    Oh God, how much I missed your writing<3

    1 decennium geleden
  • Quies

    Veel sterkte met je operatie! En je kan gewoon lekker veel schrijven en met je voeten in een zwembad bungelen? Kwestie van toch een beetje de zomerse sfeer op te snuiven. En ijsjes eten, milkshakes drinken,... kan nog allemaal! But remember: "Always look at the bright side of life! Tudum tudum tudum tudum..."

    Leuk hoofdstukje by the way (:

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Mwoehahahaha. Joy is in het echt al hi-la-risch, du ik vraag me af hoe dat gaat worden als ze dronken is.. x'D
    En.. superveel sterkte, van de zomer <3 x

    1 decennium geleden
  • xxmarithxx

    Aaah, superveel sterkte! Dat lijkt me echt heel erg, en dat is het waarschijnlijk ook. Ik zou willen dat ik gewoon een deel van jouw pijn kon overnemen. En als nog meer mensen dat dan zouden doen, dan zou je pijn zo ongeveer weg zijn en dan zou je niet geopereerd hoeven te worden? Dat zou echt heel fijn zijn (:
    Maar echt, heel erg veel sterkte en succes! <3

    Oh, en dit is weer eens supergoed geschreven, je schrijft echt geweldig! Ook dat Engels, echt, respect!
    xxx

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Ik ben heel erg maar het eerste waar ik aan moest denken is hoe jij ooit door nog een detectiepoortje gaat komen aangezien die dingen af gaan vanwege metaal. En daarnaast vind ik het hartstikke eng want ik las laatst in het televisieboekje over een film waarin een jongen word geopereerd maar hij blijft bij bewustzijn tijdens de operatie. Niet om je bang te maken maar ik vind het gewoon eng.

    En dat je niet kan paardrijden en zwemmen tijdens de zomer lijkt me echt balen, ik heb zelf ook nog paard gereden toen ik nog heel klein was, een ukkepukje nog en zwemmen, dat is natuurlijk erg leuk maar zorgt ook voor afkoeling. Ik dacht nog misschien mag je in het zwembad maar dan niet zwemmen maar dat zal wel niet mogen vanwege het genezingsproces.

    Daarnaast ben ik ook wel een beetje bang voor wat Joy gaat doen als ze dronken is, hopelijk niet per ongeluk Zayn zoenen ofzo.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen