Foto bij 29.

Veel lees plezier!
X.

‘Kom dan laat ik je de rest van het huis zien’ ‘Waar kwam je eigenlijk vandaan net?’ vroeg Draco nieuwsgierig. ‘Van dansen. Streetdance om precies te zijn’ antwoordde ik. ‘Is dat geen Muggle sport?’ ‘Jawel maar dit is een groep met alleen maar Wizards en Witches’ ‘Ow’ zei hij lichtelijk opgelucht. ‘Doen je nog meer aan dat soort sporten?’ we waren nu aan gekomen bij de stallen. Ik had 3 paarden. Een pik zwarte een hengst, een egaal bruine met zwarte manen een merrie en een Unicorn. Normaal kon je er niet op rijden maar deze was anders. Ze vertrouwde me volledig en we hadden een goede sterke band samen waardoor ze me toe liet op haar rug. ‘Ja paardrijden zoals je ziet en stijldansen, als is dat lichtelijk verplicht, Kick-boxen en karaten’ antwoordde ik. Ik maakte mijn blikje open en nam een grote slok. ‘Aah’ verzuchtte ik. Draco maakte zijn blikje ook open en wou voorzichtig een slok nemen maar ik hield hem tegen. ‘Draco, Draco, Draco’ schudde ik mijn hoofd. Verbaasd keek hij me aan. ‘Als je het doet doe het dan goed, kijk maar naar mij’ en ik nam meer een grote slok. ‘Zo nu jij’ moedigde ik hem aan en volgde mijn voorbeeld. ‘Hmm… dit spul is echt lekker!’ ‘Goddelijk zul je bedoelen. Nou dit zijn dus de stallen’ en ik wees op een klein gebouw. ‘Je doet wel veel aan sport hè?’ ‘Ja’ Draco grinnikte. ‘Wat?’ vroeg ik. ‘Hoezo droog?’ ‘Oww’ grinnikte ik. ‘Zullen we gewoon naar mijn kamer gaan of wil je perse alles zien?’ ‘Laten we maar gewoon naar jou kamer gaan’ we liepen de grote trap op. Bij elke verdieping was er een groot platvorm zodat je de deur naar de verdieping gemakkelijk kon bereiken. We liepen door naar de 2e verdieping, ik deed de deur open en liep naar binnen gevolgd door Draco. Het eerste gedeelde was het slaap gedeelte met een balkon en aan grenzende badkamer aan de rechter kant. Tegen over mijn bed hing er een grote tv. Er stond een grote muur aan de linkerkant die een ander gedeelte afscheidde van het slaap gedeelte. Die hele muur hing vol bewegende foto’s. Achter de muur zat een gedeelte die was in gericht als een soort woonkamer. Met kasten vol boeken, blikjes Redbull die ik spaarde, films en games. De andere kant van de muur hing ook vol met bewegende foto’s. Ook hier hing weer een tv met een Xbox, Wii en Playstation erop aangesloten. Weer een andere muur scheidde weer een ander gedeelte af, mijn grote inloopkast waar ik heel trots op was. De andere kant van die muur, die mijn inloopkast afscheidde van de soort woonkamer, was een grote spiegel waar ik dol op was. Na hem mijn hele kamer hebben te laten zien, gingen we in mijn soort woon kamer zitten om tv en films te kijken en om te gamen. Draco bewonderde sommige dingen omdat hij ze niet had en vond het maar raar. Ik vond het wel grappig. We maakten de grootste lol en ik leerde hem gamen tot we geroepen werden voor het eten.

Reageer (2)

  • demiveenstra

    Een jongen die niet doet aan gamen? Onmogelijk

    6 jaar geleden
  • TouyaRima

    More ?? (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen