Foto bij Love 1.

Dit is de eerste keer dat ik een verhaal schrijf, ik hoop daarom ook heel erg dat jullie het leuk gaan vinden. Sorry dat dit maar een heel kort stukje is, maar enjoy!

P.O.V. Maïte Buyse

*Flashback*

Het was een heerlijke zomer in België voor een keertje. Josche, Charlien, Bo, Laura en ik zaten daarom dus lekker in de zon met een passoa in de hand. We waren net afgestudeerd van school. Natuurlijk stond de radio zoals altijd op, toen plots het liedje More Than This van One Direction kwam. Ik vond de groep niet zo heel goed net als Josche, maar Bo, Charlien en Laura vonden hun fantastisch, dus zette ik de radio wat luider. Na het liedje kwam plots een oproep "Zoals jullie weten is er in London een concert van One Direction, wel wij van Studio Brussel geven 5 tickets weg voor het concert en jullie maken ook kans op een meet en greet met de band. Sms dus als de bliksem '1D' naar 9696 en wie weet maak jij kans op deze tickets" we keken allemaal naar elkaar en daarna besloten we dus om allemaal apart mee te doen. Ook al vond ik de band niet leuk, het zou super zijn voor de andere als we dit wonnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen