Foto bij ``51``

‘dus wat doe je hier eigenlijk blue’ ik loop met Green panther over de beurs. Zijn gespierde lichaam is bedenkt met een klein beetje stof, zoals je dat vaak bij indianen zou zien. Ook heeft hij een paar tattoo ’s laten zetten. Toch moet ik zo maar vragen waar voor ze staan. We stoppen om de zoveel kraampjes om te kijken. Er zijn veel spullen te zien, sommige zijn waardevol maar de meeste spullen die hier liggen zijn voor de toeristen. Toch koop ik een paar items. Een mooie ketting waar een vlinder op staat, een doosje met daarin de meest voorkomende kruiden en een notebook. Hij is klein en in leer gebonden, de kaft is zwart. Ik stop hem in mijn zak bij het andere notebook dat ik altijd bij me heb. Er staat van alles in wat belangrijk is. Van rituelen tot spreuken. Green Panther slaat zijn arm om me heen en trekt me naar zich toe. ‘die 2 die ons volgen, wat heb je met ze?’ ik begin te grinniken. ‘ik reis met ze mee’ hij knikt en we lopen terug naar de clan. ‘blijven jullie hier eten? We hebben vanavond een groot vreugdevuur’ ik krijg zo’n brede glimlach dat het pijn begint te doen. ‘kunnen we blijven?’ vraag ik. Sam kijkt gelijk naar Dean. ‘ik weet niet, we hebben vast wel wat beters te doen’ ik zet mijn zieligste gezicht op en Dean kijkt gelijk weg. ‘nu komt het’ fluistert Hunting Bunny zacht. Green Panther slaat zijn armen over elkaar en krijgt ook een grote glimlach. Ik hou mijn rechterarm vast en krijg een pruillipje. Dean ziet me staan. Ik kijk naar hem op en hij schud zijn hoofd. ‘daar trap ik niet in’ mijn ogen zijn met tranen gevuld. ‘nee, we kunnen…’ hij is even stil en kijkt dan naar Sam die zijn puppyogen op zet. ‘best’ ik geef een gil van geluk en wordt dan door de vrouwen mee getrokken. ‘we moeten je klaar maken voor de dans’ als ik achter me kijk worden Dean en Sam ook mee getrokken.

‘vertel eens welke van de 2 heb je op het oog?’ ik proest het uit terwijl alle vrouwen door elkaar beginnen te praten. Ik hoor dingen zoals; Die Dean is knap en gespierd. Maar die Sam is schattig en ook wel gespierd hoor. Grinnikt hoor ik het aan. Mijn gedachten gaan alleen een hele andere kant op. Green panther. Toen ik hem voor het eerst ontmoeten waren we nog zo jong. Damn hij is knap geworden.

Reageer (2)

  • GetHimAPony

    GO GREEN PANTHER MWUAHAHAHAHAHA >=3

    1 decennium geleden
  • Paddo

    o.o WHAHAHAHAHAH xD Ze denken allemaal verkeerd :D:D:D:D:D:D Green Panther voor de win :P:P:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen