Foto bij ``50``

jeeeeej, dit is nummer 50!!

‘little Bear!’ roep ik uit. Ik loop op de jongen af en omhels hem. Hij heeft donker haar en is gebruind. ‘hoe is het met je?’ hij kijkt over mijn schouder naar Dean en Sam die er onwennig bij staan. ‘goed, met jou?’ vraagt hij argwanend. Ik grinnik en aai over zijn hoofd. ‘dit zijn 2 vrienden van mij’ hij knikt en kijk dan weer naar mij. ‘Hunting Bunny, heeft je gemist’ ik grinnik en loop achter hem mee naar een van de kraampjes die binnen staat. ‘Blue butterfly’ hoor ik overal vandaan. ‘en waar is Hunting Bunny nu dan?’ de kleine jongen kijkt even om zich heen en rent dan weg. ‘ik ga haar halen!’ roept hij nog. ‘Blue butterfly, je bent gegroeid’ ik lach iets wat verlegen naar een oudere man. ‘smoking Bear’ begroet ik hem. Hij lacht naar me en kijkt dan naar Sam en Dean. ‘wie zijn je vrienden?’ ik draai me om naar Dean en Sam en krijg een glimlach op mijn gezicht. ‘dit zijn Dean en Sam Winchester, we reizen samen’ hij knikt en loopt even om ze heen. ‘ik kan voor hem wel een naam bedenken’ hij wijst op Sam. Sam kijkt even van Dean naar mij en dan naar smoking Bear. ‘ik zou hem puppydog eyes noemen’ ik schiet in de lach en zie dat Dean ook moeite heeft niet te lachen. ‘waarom dat?’ vraagt Sam dan. Hij kijkt niet begrijpend naar ons. ‘ik zou het niet weten Sammy’ proest Dean uit.
‘dus onze blue butterfly is eindelijk groot’ mijn glimlach verdwijnt en ik draai me om. Even slaat mijn hard een slag over. ‘Green Panther’ hij knikt met een halve lach en spreid zijn armen. ‘je bent veranderd’ zeg ik. Hij stopt voor me en duwt door middel van zijn vinger mijn hoofd een stukje omhoog. We blijven elkaar voor een paar seconden aan kijken. Dan spreid ik mijn armen en begroet ik hem. ‘ze zijn niets veranderd’ hoor ik achter hem. ‘Hunting bunny’ roep ik uit. Ik ren naar de vrouw en blijf voor haar staan. Ik buig beleeft. Ze lacht en trekt me in een omhelzing. ‘ik heb iets voor je, als een welkom’ ze geeft een tooi aan me. Ik zet hem om en begin achter de kleine kinderen aan te rennen. Wat was ik blij om ze weer te zien.

Reageer (2)

  • Deetje1991

    Super ben echt verslaafd aan je verhaal!!(A)

    1 decennium geleden
  • Paddo

    o.0 WTF?! xD Hunting Bunny? Blue Butterfly? Puppydog Eyes? xD WHAHAHAHAHAHHAHA xDxDxDxD WEL MEESTERLIJK!! :D:D:D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen